به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با نتیجه دو بر صفر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی برسد و یک برد شیرین را در پیش از دربی جشن بگیرد. بعد از پایان این دیدار افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس در میکسدزون حاضر شد و درباره پیروزی سرخ‌ها مقابل این تیم اظهار داشت: در دوره ما دو دربی برگزار شد که یکی در تبریز بود و یکی هم در بندرعباس برگزار شد. در آزادی زحمت می‌کشند و کار می‌کنند اما اینکه ۲ سال درگیر صندلی گذاشتن باشیم منطقی نیست. الان باید متاسفانه دربی باید خارج از تهران برگزار شود و جا دارد از مسئولان شهر قدس بابت این دیدار تشکر کنیم.

ویدئو: 353574

او ادامه داد: تیم پرسپولیس نباید از تهران خارج شود. جاهای دیگر هم حمایت می‌کنند اما بهترین جا برای ما آزادی است که از دسترس خارج است و دومین جا هم شهر قدس است که از آنها تشکر می‌کنم.

پیروانی درباره روحیه متفاوت سرخابی‌ها پیش از شهرآورد توضیح داد: بازی دربی شرایط خاص خودش را دارد و اینکه ما بردیم و آنها مساوی کردند ربطی ندارد، شاید عکسش هم اتفاق افتاده و دیدیم که دربی بازی خاص خودش است و دو تیم تلاش می‌کنند بهترین عملکردشان را داشته باشیم.

پیروانی در واکنش به ناکامی‌های پی در پی تیم پرسپولیس در شهر اراک خاطرنشان کرد: برخی از دوستان می‌گویند در اتاق این چیز باشد یا لباسم اینگونه باشد اما واقعا اینها خرافات است. در اراک هم مطمئن باشید که می‌رویم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و این ماجرای گربه سیاه تو کتاب‌هاست، من قبول ندارم.

سرپرست تیم پرسپولیس همچنین به مسئله سیستم کمک داور ویدیویی اشاره کرد و گفت: اگر VAR به سود ما بود که هزارتا حرف و حدیث وجود داشت ولی دیدیم که گلمان قبول نشد و پنالتی ما هم رد شد اما احترام می‌گذاریم تا انشالله بهترین تصمیم گرفته شود. به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم.