به گزارش "ورزش سه"، قرارداد نیکلاس سوله در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و علی‌رغم شایعات فراوان، هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. به نظر می‌رسد این بازیکن از شرایط خود در مونیخ رضایت نداشته و تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد. نشریه بیلد اخیرا در گزارشی مدعی شد نیکلاس سوله در تابستان و به‌صورت آزاد بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد.
 

تصمیم این بازیکن در ابتدای سال قطعی و مدیران باشگاه نیز اطلاع داده شده است. آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد با نیکولاس سوله دستمزدی حدود 10 میلیون یورو در سال بود. اما این مدافع آلمانی این پیشنهاد را رد کرد و به باشگاه اطلاع داد که قراردادش را تمدید نخواهد کرد. تصمیمی که به نظر می‌رسد هیچ تغییری در آن حاصل نخواهد شد چراکه مذاکرات به شکل کامل به بن بست خورده است.

 

 

 

 

باشگاه‌هایی چون بارسلونا، چلسی و نیوکاسل برای خرید سوله وارد عمل شده‌اند و این مدافع جوان از نظر قانونی مانعی برای توافق ندارد. با این حال اکنون یک گزینه جدید پیش روی نیکولاس سوله قرار گرفته است. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Sport1 باشگاه دورتموند به جذب مدافع آلمانی و تنومند باواریایی‌ها علاقه نشان داده است. بر اساس ادعای این منبع دورتموند قصد دارد در تابستان پیش رو به شکل آزاد و رایگان سوله را به خدمت بگیرد و اتفاقا شانس خوبی برای نهایی کردن این انتقال دارد.