به گزارش "ورزش سه"، پپ ماروتا، مدیر ورزشی 65 ساله و ایتالیایی، قبل از پیوستن به اینتر هشت سال درخشان را در یوونتوس سپری کرده و نقش مهمی در بازسازی این باشگاه ایفا کرد. چند ماه قبل از جدایی ماروتا از یوونتوس در سال 2018، این باشگاه کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید به‌خدمت گرفت و برخی مخالفت ماروتا با این انتقال را عامل اصلی جدایی او توصیف کردند. اما پپ ماروتا این شایعه را تکذیب کرده و مدعی شد تنها نقطه نظرات خود را ارائه داده است.

پپ ماروتا گفت: "تردیدی وجود ندارد که وقتی قصد دارید بازیکنی را جذب کنید، باید ارزیابی 360 درجه از تمامی موارد داشته باشید، هم از نظر ترازنامه، هم از نظر اقتصادی، هم مالی و هم ورزشی. من فقط در آن مقطع تنها عقاید و نظرات خودم را مطرح کرده‌ام. این یک افسانه است که می‌گویند بر سر این عملیات و جذب کریستیانو رونالدو اختلافی وجود داشته، مطلقا خیر. اما طبیعی است که در زمینه مدیریتی تضاد در نظرات وجود داشته باشد.

انتخاب سرمربی اینتر به جای آنتونیو کونته؟ قبل از توافق با سیمونه اینزاگی، با مکس آلگری نیز تماس داشتیم. ما هرگز فکر نمی‌کردیم اینزاگی در دسترس باشد، بنابراین با توجه به شناخت خوبم از آلگری با او نیز صحبت کردیم. اما در ادامه با ‌اینزاگی تماس گرفتیم و البته نمی‌دانستیم که او در حال صرف شام با کلودیو لوتیتو، رئیس لاتزیو است؛ بنابراین سیمونه به وضوح کمی خجالت کشید. باید بگویم که زمان بندی و درک شرایط از سوی پیرو آئوسیلیو و من برای دستیابی به توافقی سریع با اینزاگی با رعایت احترام به لوتیتو، تعیین کننده بود. وقتی یک مربی یا بازیکنی مانند اینزاگی در لاتزیو برای مدت طولانی در یک باشگاه می‌ماند، خوب است که فرصت متفاوتی را برای رشد کردن امتحان کنیم."