پرسپولیس مقابل متفاوت ترین تراکتور چند فصل اخیر قرار خواهد گرفت

پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور به میدان می رود که این تیم پرطرفدار تبریزی ضعیف ترین روزگار خود را طی سال های اخیر پشت سر می گذارد.

به گزارش طرفداری، تراکتور در شرایطی در تبریز میزبانی از پرسپولیس را عهده دار است که تا همین جای کار و تا پایان هفته بیست و هفتم صاحب ۵ پیروزی ، ۱۰ تساوی، ۱۲ شکست شده و  ۲۱ بار گلزنی کرده و 28 بار نیز دروازه اش باز شده است.

نتایجی که باعث شده سرخ های تبریزی در جایگاه سیزدهم جدول جاخوش کرده و یکی از متفاوت ترین و ضعیف ترین وضعیت های خود را طی سال های اخیر تجربه کند. از این رو به نظر می رسد یحیی کار سختی برای گرفتن سه امتیاز در تبریز نداشته باشد هرچند که وضعیت پرسپولیس نیز چندان پایدار نیست و این تیم با توجه از دست دادن قهرمانی از نظر روحی شرایط خوبی ندارد. به تمام اینها باید اضافه کنیم سرخ ها برای ماندن در کورس نایب قهرمانی باید به پیروزی برسند تا فاصله دو امتیازی خود را با سپاهان حفط کنند.

این در حالی است که تیم تراکتور خلاف پرسپولیس در فصل جاری تغییرات زیادی روی نیمکت داشته و تا همین جای کار 4 سرمربی متفاوت داشته است.

آن ها تمرینات پیش از آغاز لیگ برتر را با فراز کمالوند آغاز کردند اما بعد از ۴۰ روز کمالوند جای خودش را به فیروز کریمی داد. بعد از کریمی نوبت به سولدو رسید تا هدایت تراکتور را برعهده بگیرد و پس از این مربی کروات، نوبت به ساغلام ترک شد تا به امروز هدایت تراکتوری ها را برعهده گرفته باشد.

مربی که در ۴ بازی اخیر خود شکستی را متحمل نشده و مقابل دو تیم مس رفسنجان و هوادار به پیروزی رسید و در رویارویی با تیم های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان نیز ۲ تساوی کسب کرد. حالا باید دید در بازی بیست و هستم دو تیم چه نتیجه ای کسب خواهند کرد و دو تیم در جایگاه های فعلی شان در جدول خواهند ماند یا نه.