یحیی گل محمدی همچنان معتقد است حالا وقت جذب بازیکن نیست

یحیی گل محمدی باز هم در آخرین مصاحبه اش تاکید کرد هیچ لیستی به باشگاه نداده است.

به گزارش طرفداری، در حالی که پرسپولیسی ها در تب و تاب تقویت تیم محبوب شان برای فصل آینده هستند، سرمربی سرخ ها کاملا خارج از این بحث ها کار خود را دنبال می کند. کافی است با برخی از هواداران پرسپولیس صحبت کرده یا سری به فضای مجازی بزنید تا دریابید هواداران پرسپولیس تا چه اندازه امیدوارند تیم قدرتمندی برای فصل آینده بسته شود. به همین دلیل با تاکید به باشگاه و شخص رضا درویش از او خواسته اند نفرات مورد نظر کادرفنی را جذب کند. جالب این که کار حتی به اولتیماتوم رسیده و برخی به درویش اولتیماتوم داده اند اگر نفرات مورد نظر یحیی را جذب نکند باید برود. عجیب اینجاست در بلبشوی این حرف و حدیث ها و در حالی که رسانه ها هر روز از مذاکرات نفراتی چون بابایی و مرتضی پورعلی گنجی و پیغام و پسغام های بازیکنان لژیونر پرسپولیسی خبر داده اند و حتی بیرانوند به تهران آمده تا کار را یک سره کند، یحیی گل محمدی با چند جمله آب سردی بر پیکره هواداران تیمش ریخت و اعلام کرد هیچ لیستی به باشگاه و رضا درویش نداده است تا مشخص شود لیستی در کار نیست که درویش قرار باشد نفراتش را جذب کند.

این در حالی است که یحیی و دستیاران و آن هایی که موضع خوبی نسبت به او دارند همواره مدعی اند باشگاه در نقل و انتقالات موضع ضعیفی داشته و به ویژه در فصل قبل نباید به راحتی مغانلو، نوراللهی و کنعانی زادگان را از دست می داد.

در حالی که یحیی سه بازیکن را از دست داد اما چند برابر بازیکن داخلی و خارجی گرفت، اصلا چنینی ادعایی درست است یا نه را می توان در جای خود مورد بررسی قرار داد اما همین که یحیی در فاصله سه هفته تا پایان لیگ نه تکلیف 9 بازیکنی که قراردشان به پایان می رسد را مشخص کرده و نه لیستی برای جذب بازیکن به باشگاه داده این سوال را مطرح می کند که باشگاه برچه اساسی قرار است بازیکن جذب کند؟

آیا سیاست یحیی گل محمدی سیاست درستی است؟ این که با بازیکنان تمدیدی و جدید در پایان فصل مذاکره شود در حالی که آن ها با پیشنهادهای به مراتب رنگارنگ تر و بالاتری مواجه می شوند می تواند کمک حال پرسپولیس باشد؟ همین ابهامات است که این سوال بزرگ را ایجاد می کند که شاید اگر یحیی از چند هفته قبل از پایان لیگ بیستم مذاکره با کنانی زادگان، نوراللهی و مغانلو را آغاز می کرد شاید این سه بازیکن تصمیم دیگری می گرفتند و به جای این که در پایان فصل با پیشنهادهای سپاهان و الاهلی مواجه شوند تصمیم به ماندن در پرسپولیس می گرفتند. چرا که در آن مقطع نه خبری از درخشش فوق العاده آن ها بود نه خبری از پیشنهادهای آن چینین. هرچند که کنعانی زادگان از ماه ها قبل پشنهاد داشت و جدایی اش قطعی بود.

به هر روی یحیی گل محمدی باز هم تاکید کرد خبری از تمدید و مذاکره با بازیکنان جدید نیست تا جامعه هواداری دریابد که فعلا خبری از تقویت تیم نیست و دچار این نگرانی شود که تیم محبوبش قرار است سال آینده چگونه بسته شود. آن هم در فصل نقل و انقالات و در رقابت با تیم هایی چون استقلال، گل گهر، سپالهان، تراکتور، مس و بقیه تیم های لیگ برتری و حاشیه خلیج فارس.