به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان که برای بقا می جنگد در دیدار های اخیر به خصوص نساجی مازندران عملکرد خوبی داشته و پیمان میری در مورد تساوی مقابل نساجی گفت: همه دیدند که ما چه نمایشی ارائه دادیم و به نظرم نساجی اگر علیرضا حقیقی را نداشت سه، چهار گل دریافت می‌کرد. بچه‌ها خیلی به خصوص در نیمه اول موقعیت داشتتد که با بدشانسی از بالای دروازه بیرون رفت یا دروازه بان حریف گرفت. کم‌ترین حق‌مان مساوی بود که در دقیقه ۹۲ به آن رسیدیم ولی اگر کمی شانس همراه ما بود با احترام به نساجی با اختلاف پیروز می شدیم.

او در مورد عدم حضور هواداران بیان کرد: واقعاً حیف که در خانه هواداران‌مان را کنارمان نداشتیم گرچه آنها پشت در ورزشگاه آمده بودند، همیشه حامی ما هستند و جای‌شان خالی بود.

این بازیکن در مورد اینکه چقدر شانس بقا دارند عنوان کرد: ما سراسر حمله هستیم و کم هم گل می‌خوریم و همچنین خوب کار می‌کنیم‌. فکر می‌کنم این فاکتورها در مقطع فعلی برای بقا کافی باشد. تیم خوبی هستیم و اگر نفت از اول فصل دچار یک‌سری مشکلات نمی‌شد، الان اینجای جدول نبود. در هر حال فکر می‌کنم شانس بیشتری از فجر و شهرخودرو داریم و این تیم خوب و ریشه دار را در لیگ برتر نگه می‌داریم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد دیدار با گل‌گهر سیرجان افزود:  همیشه بازی با تیم های امیر قلعه‌نویی خاص است و باید برنامه ریزی ویژه‌ای داشته باشیم. البته ما هم دست و پا بسته نیستیم و مطمئنم که این دیدار برای گل گهر هم سخت است. این اسم‌ها نیستند که بازی می کنند. باید در این دیدار با هوش عمل کنیم زیرا سرنوشت‌مان را خودمان تعیین می کنیم.

پیمان میری به عنوان صحبت پایانی گفت: همه همدل شدیم و تلاش می‌کنیم با نمایش یک فوتبال خوب دل هواداران را شاد کنیم و در لیگ بمانیم. امیدوارم که همه مسئولان و هواداران حمایت کنند‌.