سومین رییس امارات متحده عربی رابطه بسیار دوستانه ای با حشمت مهاجرانی دارد

روزنامه البیان در گزارش روز پنجشنبه 18 شوال تقویم امارات (پنجشنبه 29 اردیبهشت) در گزارشی که از رییس جدید امارات منتشر کرده، به مربی گری حشمت مهاجرانی و اصغر شرفی در امارات نیز پرداخته است.

به گزارش طرفداری، محمد بن زاید آل نهیان در ماه میلادی جاری (می) کار خود را به عنوان سومین رییس امارات متحده عربی را آغاز کرد. به همین بهانه، روزنامه البیان به بررسی سوابق رییس جدید کشور پرداخته است. بخشی از گزارش البیان به حضور محمد بن زاید آل نهیان در فوتبال اختصاص دارد. جایی که تصویر او را روی نیمکت امارات کنار حشمت مهاجرانی و اصغر شرفی می بینیم.

محمد بن زاید آل نهیان کماکان هم رابطه بسیار دوستانه ای با حشمت مهاجرانی دارد. سالها از دوران سرمربی گری حشمت مهاجرانی در امارات می گذرد اما کماکان سوئیتی که در دوران مربی گری او محل اقامت خود و میهمانانش بود، در اختیار حشمت مهاجرانی است. اماراتی ها این سوئیت را مادام العمر در اختیار سرمربی پرافتخار ایرانی قرار داده اند و حشمت مهاجرانی از ارج و قرب بالایی در این کشور برخوردار است.

مشابه همین شرایط را اصغر شرفی در عمان دارد. زمانی که او به عمان می رود تمام تداراکات لازم برای رفاه او در طول سفر پیش بینی می شود.

جای تاسف دارد که در کشور خودمان آن0طور که باید به پیشکسوتان و زحمت کشان فوتبال این مرز و بوم بها داده نمی شود و قدردان زحمات شان نیستیم.