سفر عجیب و غریب تیم ملی ایران به کانادا سوژه 60 ثانیه فوتبال ایران بود...

در ادامه اخبار باورنکردنی سفر اعجاب انگیز تیم ملی به کانادا، امروز خبر رسیده ملی پوشان فوتبال ایران باید روز 5 شنبه همین هفته برای انگشت نگاری و دریافت ویزای کانادا به ترکیه بروند و جمعه به تهران برگردند.

به گزارش طرفداری، روزی که اعلام شد بازی ایران و کانادا قرار است در ونکوور برگزار شود، منتقدان تذکر دادند کانادا در تهران سفارت ندارد و گرفتن ویزا در دوحه یا ترکیه، یک سفر اضافه به تیم ملی ایران تحمیل می شود اما فدراسیون ادعا کرده بود همه چیز پیش بینی شده و تیم ملی مینی کمپ سه روزه ای را در ترکیه برگزار می کند تا سه جلسه تمرین کند و کنارش ویزای کانادا را هم دریافت کند.

اما حالا معلوم شده نگرانی منتقدان تیم ملی بی دلیل نبوده و یک انتخاب اشتباه، یک سفر اضافه را به کاروان تیم ملی ایران تحمیل کرده است.

البته اکثر لیست تیم ملی ایران را بازیکنان لژیونر تشکیل می دهند و تنها 7 یا حداکثر 8 بازیکن از لیگ برتری در تیم ملی حضور خواهند داشت که باید 5 شنبه این هفته به ترکیه سفر کنند و جمعه به ایران برگردند.

ولی همین بازیکنان لیگ برتری باید در حالی که تیم های باشگاهی شان برای حضور در آخرین هفته لیگ بیست و یکم خود را آماده می کنند، 48 ساعت از باشگاه های خود مرخصی گرفته تا پنجشنبه به ترکیه بروند و جمعه هم به تهران برگردند.

قرار است در این مدت اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان بدون حضور بازیکنان شاغل در لیگ برتر و با حضور لژیونرها برگزار شود و سپس با پایان لیگ اعضای تیم ملی روز 9 خرداد عازم ونکوور شوند. طبق برنامه اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان از تهران عازم فرانکفورت آلمان شده و از آنجا راهی ونکوور می‌شوند.

این در حالی است که پرواز از تهران به فرانکفورت 5 ساعت و نیم طول می کشد و از فرانکفورت به ونکوور هم 7 ساعت؛ بنابراین یک سفر که حداقل 12 ساعت و نیم طول می کشد، در انتظار تیم ملی ایران است.

به هرحال همچنان این سوال بی پاسخ مانده است که چرا فدراسیون برای بازی با کانادا، قطر را انتخاب نکرد؟