شاید این آخرین فصل حضور هافبک دفاعی تیم ملی انگلیس در وست هم باشد. 

عدم تحرک وست هم در بازار ژانویه موجب شد تا علاقه مندان به دکلان رایس امید بیشتری برای جذب این بازیکن در تابستان آینده پیدا کنند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، رایس که تا اینجای فصل یکی از بهترین‌های لیگ برتر بوده است، مورد توجه چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد قرار دارد و چکش‌ها باید خود را برای دریافت پیشنهادهای متعدد در تابستان پیش رو آماده کنند. این بازیکن ۲۳ ساله به دو پیشنهاد وست هم برای تمدید قراردادش دست رد زده و تاکید کرده است که هدفش بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا و کسب عناوین قهرمانی است. وست هم یکی از تیم‌هایی است که برای کسب سهمیه می‌جنگد ولی رقبای آن‌ها احساس می‌کنند تقویت نشدن این تیم در بازار زمستانی، به ضررش تمام خواهد شد. 

منچستریونایتد و چلسی در زمستان امسال هزینه‌ای نکردند و سیتی هم فقط ۱۴ میلیون پوند برای جذب خولیان آلوارز هزینه کرد تا مشخص شود هر سه آن‌ها در تابستان آماده دست به جیب شدن خواهند بود. ظاهرا وست هم ارزش رایس را بیش از ۱۰۰ میلیون پوند می‌داند ولی خودداری کردن این بازیکن از تمدید قرارداد، احتمالا چکش‌ها را به تجدید نظر در این مورد وادار خواهد کرد. گفتنی است که رایس دو سال و نیم دیگر با وست هم قرارداد دارد و همچنین می‌تواند به موجب بندی، برای یک سال دیگر هم در ورزشگاه لندن ماندنی شود. اما آنچه مشخص است این است که وست هم نمی‌تواند حتی به حقوقی که سایر تیم‌ها می‌توانند به این بازیکن بپردازند، نزدیک شود.