دوری گورتسکا بیشتر از آنچه که تصور می شده قرار است طول بکشد

گنابری می خواهد هم رده سانه و کومان باشد، نوبل آینده ای در بایرن نخواهد داشت و زوله به دورتموند نخواهد رفت، نگاهی داریم به گزارش بیلد از اخبار بایرن مونیخ:

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، مذاکرات بر سر تمدید قرارداد با سرژ گنابری متوقف شده است. در حال حاضر قرارداد و پیشنهاد جدیدی از سوی بایرن مونیخ وجود ندارد. رابطه بین باشگاه و گنابری هنوز خوب است. باشگاه های بزرگ دیگری به این بازیکن علاقه نشان داده اند اما او قصد ندارد تا قبل از جام جهانی تصمیمی بگیرد. احتمالا در نیم فصل دوم قرارداد او تمدید شود. گنابری خواهان درآمدی بیشتر از 15 میلیون یورو در سال، هم رده لروی سانه و کینگزلی کومان است.

الکساندر نوبل نیز با تمدید قرارداد مانوئل نویر آینده ای در بایرن مونیخ نخواهد داشت. نوبل تا پایان دوره قرضی خود در موناکو خواهد ماند و اگر نویر بدون مصدومیت باقی بماند، نوبل در سال 2023 و پس از به پایان رسیدن دوره قرضی اش در موناکو، دنبال یک باشگاه جدید خواهد بود. همچنین بیلد در گزارش خود خبری را در مورد مصدومیت لئون گورتسکا منتشر کرده است. بایرن امیدوار است که لئون گورتسکا برای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در مقابل سالزبورگ در 8 مارس (17 اسفند) به ترکیب تیم بازگشته باشد. در مورد اخبار علاقه بروسیا دورتموند به زوله نیز، بیلد اعلام کرده این انتقال رخ نخواهد داد و دورتموند نیز قصد دارد با نیکو اشلوتربک خط دفاع خود را تقویت کند. زوله نیز احتمالا به لیگ برتر انگلیس خواهد رفت.