اوبامیانگ در پیامی اینستاگرامی از هواداران آرسنال خداحافظی کرده است

 پیر امریک اوبامیانگ در سال 2018 از بروسیا دورتموند به آرسنال پیوست. اوبامیانگ در این مدت عملکرد درخشانی از خود در آرسنال به نمایش گذاشت و یکی از بهترین بازیکنان و مهاجمان آرسنال و لیگ برتر انگلیس در چند سال گذشت بوده است. هر چند که پایان راه او در آرسنال تلخ بود و به دلیل مشکلات و اختلافات با میکل آرتتا جمع توپچی ها را ترک کرد، اما به نظر می رسد از علاقه و احترام او نسبت به این باشگاه ذره ای کم نشده باشد.

به گزارش طرفداری، اوبامیانگ که به تازگی قرارداد خود را در یک توافق دو جانبه با آرسنال فسخ کرده است و قرار است به بارسلونا بپیوندد، در صفحه اینستاگرامی خود با هواداران آرسنال خداحافظی کرده و برای آن ها و آرسنال آرزوی موفقیت کرده است. او در این پیام خطاب به هواداران آرسنال گفت:

از شما متشکرم که در 4 سال گذشته، لندن را تبدیل به خانه ای برای من و خانواده ام کردید. ما با یکدیگر فراز و نشیب هایی زیادی را پشت سر گذاشتیم و حمایت های شما برای من همه چیز بود. داشتن شانس بردن جام ها و افتخار کاپیتانی این باشگاه، چیزی است که آن را برای همیشه در قلبم نگه می دارم. من همیشه 100 درصد متمرکز و متعهد بودم که هر کاری از دستم بر می آمد برای این باشگاه انجام دهم، به همین دلیل رفتن بدون خداحافظی با شما دردناک است، اما فوتبال همین است. متاسفم که در چند هفته گذشته فرصتی برای کمک به هم تیمی هایم پیدا نکردم اما چیزی جز احترام برای این باشگاه ندارم. برای همه بچه ها و هواداران بهترین ها و سال های موفق در آینده را آرزو می کنم.