به گزارش "ورزش سه"، توافقات برای حضور فرانک لمپارد، اسطوره انگلیسی باشگاه چلسی و سرمربی سابق انجام شد و او هدایت این تیم آبی پوش بندر لیورپول را به عهده گرفت. اما به نظر می رسد فرانک لمپارد پیش از توافق با مدیران اورتون شرط و شروطی برای هدایت این تیم داشته و یکی از آنها حفظ کالورت لوین، مهاجم گلزن این تیم برای فصول آینده است.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که آرسنال علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشته و تحرکات برای خرید او در فصل تابستان را آغاز کرده است. اما نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد شانس آرسنال برای جذب کالورت لوین در تابستان با انتصاب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی اورتون کاهش یافته است.

 

 

فرانک لمپارد در طول مذاکرات خود برای قبول این شغل، تاکید کرد که قصد دارد تیم را حول قدرت کالورت لوین بسازد و حفظ این بازیکن برای فصول پیش رو برای اورتون ضروری خواهد بود. بدین ترتیب به نظر می رسد میکل آرتتا در جذب یکی دیگر از گزینه های مورد نظر خود برای تقویت خط حمله تیمش ناکام خواهد ماند.

 

پیر آمریک اوبامیانگ، کاپیتان گابنی توپچی ها جایی در تفکرات میکل آرتتا نداشته و راهی بارسلونا شد، پس آنها به دنبال جذب یک مهاجم جدید هستند. همین چندی قبل آرسنال با پیشنهاد هنگفت 73 میلیون پوندی برای خرید دوسان ولاهوویچ، ستاره صربستانی فیورنتینا رسما وارد عمل شد. اما علیرغم تمایل باشگاه ایتالیایی، خود ولاهوویچ علاقه ای به انتقال به لندن نداشته و در نهایت به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داد.