امیر عابدزاده درباره شادی اش بعد از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر توضیحاتی داد

امیر عابدزاده دروازه‌ بان تیم ملی ایران درباره صعود تیم ملی به جام جهانی و تقسیم کردن شادی بعد از صعود با احمدرضا عابدزاده صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، امیر عابدزاده در حاشیه برگزاری یک مراسم خیریه درباره شادی‌‌اش پس از قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر، گفت:

خوشحالی زیادی بود که دوست داشتم با پدرم تقسیم کنم. این خوشحالی را نه فقط با پدرم، بلکه می‌خواستم با مردم ایران تقسیم کنم. واقعاً صعود دلچسبی بود.

او در ادامه افزود:

من را از یک ماه قبل برای حضور در مؤسسه خیریه محمدحسین رضوی دعوت کرده بودند و خوشحالم اینجا حضور دارم تا قبل از پرواز امشب بتوانم به بچه‌هایی که هستند، روحیه و انرژی بدهم. وظیفه همه انسان‌هاست که حتی بتوانند یک فرد را خوشحال کنند. ما هم اگر فرصت چنین کاری را داشته باشیم، با تمام وجود انجام می‌دهیم.

احمدرضا عابدزاده نیز در گفتگوی کوتاه در جمع خبرنگاران گفت:

نتیجه هر کاری باید شادی دل مردم باشد، مخصوصاً تیم ملی که می‌تواند مردم را خوشحال کند.

در این مراسم که در آکادمی ملی المپیک برگزار شده است، جمعی از پیشکسوتان فوتبال از جمله احمدرضا عابدزاده، داریوش مصطفوی و حمید استیلی نیز حضور داشتند. همچنین علی کفاشیان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال که همزمان با مراسم در حین ورزش در آکادمی بود، دقایقی در مراسم حاضر شد و با پیشکسوتان خوش و بش کرد.

در بخشی از این مراسم برخ از جوانان 16 تا 30 ساله مبتلا یا بهبودیافته سرطان به دروازه‌بان تیم ملی ایران پنالتی زدند.