تیم پر هوادار خطه گیلان به لیگ برتر آمد.

ملوان امروز رسما لیگ برتری شد.

به گزارش طرفداری، هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز برگزار شد و که در مهمترین اتفاق دو تیم مس کرمان و ملوان لیگ برتری شدند. ملوان بندانزلی امروز میهمان ماشین سازی تبریز بود و موفق شد با حساب 2-0 پیروز شود. با این پیروزی، ملوان 65 امتیازی شد تا فاصله اش به مس کرمان به یک امتیاز برسد و با توجه به تساوی آرمان گهر و سایپا، خیالش بابت صعود به لیگ برتر آسوده شود و در دو هفته پایانی مسابقات برای عنوان قهرمانی مسابقات تلاش کند.

اما این صعود تلاش های ویژه برخی افراد را هم همراه خود داشت. بازیکنانی که عزم شان را جزم کرده بودند پس از سالها ناکامی، نماینده سرشناس و پر هوادار خطه گیلان را به لیگ برتر برسانند. در این میان نقش ویژه مازیار زارع را باید دید. سرمربی ای که بدون توجه به اتفاقات تیمش را در مسیر پیروزی هدایت کرد و تیمی ساخت که حالا دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته اول، خیالش بابت صعود به لیگ برتر راحت است. بدون شک مازیار زارع برای ملوانی ها یک اسطوره است چه در زمان بازیگری و چه حالا که سرمربی آنهاست.

مازیار زارع در کنار خود نام دیگری را نیز داشت، نامی که او نیز سهم ویژه ای از صعود ملوان بندرانزلی به لیگ برتر دارد. پژمان نوری که مدیرعامل ملوان است، همواره در کنار این تیم پر هوادار گیلانی بود و تا در نهایت ملوان پس از شش سال، لیگ برتری شد.

حالا ملوان نیازمند آن است تا برای حضور در فصل آینده مسابقات لیگ برتر تقویت شود و به تیمی تبدیل شود که در لیگ برتر می ماند و برای رتبه های بالایی می جنگد. بدون شک ترکیب برنده ملوانی ها در لیگ برتر نیز می تواند ترکیب مازیار زارع و پژمان نوری باشد، ترکیب برنده ای که شکل خاصی به تیم گیلانی داد و حالا آنها در لیگ هستند.

ملوان بندر انزلی در فصل 95-1394 به لیگ دسته اول سقوط کرد و حالا پس از شش سال، حسرت صعود به لیگ برتر را پایان یافته می‌بیند.