مس کرمان به لیگ برتر آمد.

با برگزاری مسابقات امروز شاهد صعود تیم مس کرمان به لیگ برتر بودیم.

به گزارش طرفداری، مسابقات امروز لیگ دسته اول فوتبال ایران در هفته سی و دوم برگزار شد و با توجه به نتایجی که رقم خورد، تیم مس کرمان که با شهرداری آستارا دیدار می کرد با نتیجه تساوی ای که بدست آورد، با توجه به نتایج سایر مسابقات خیالش از صعود به لیگ برتر راحت شد و آنها پس از هشت سال به لیگ برتر آمدند.

مس با فرزاد حسین خانی این فصل عزمش از همان شروع جدی تر بود و می خواست سرانجام به طلسم صعودش به لیگ برتر پایان دهد. در هر حال آنها عملکرد خوبی از شروع داشتند و در طول فصل نیز به خوبی تداوم شان را حفظ کردند. با اینکه آنها در جام حذفی بودند و  آنجا نیز عملکرد خوبی داشتند در نهایت تمرکزشان را روی مسابقات لیگ دسته اول از دست ندادند و این مسئله باعث شد تا پس از هشت سال آنها به لیگ برتر بیایند.

حالا با صعود مس کرمان، تیم پر هوادار این استان به لیگ برتر، شاهد حضور دومین تیم مسی در لیگ هستیم. مس رفسنجان که با محمد ربیعی به لیگ آمد دیگر تنها تیم مسی لیگ نیست و هم استانی آنها با فرزاد حسینی خانی، دومین تیم مسی حاضر در لیگ است. علاوه بر این، تیم مس کرمان اکنون سومین نماینده استان کرمان در مسابقات است. گل گهر سیرجان را نیز نباید از خاطر برد.

در هر حال، مس کرمان که در سال 1393 راهی لیگ یک شده بود، حالا بعد از هشت سال به طلسم عدم صعودش به لیگ برتر پایان داد و فصل بعد این تیم را در لیگ برتر خواهیم دید.