سباستین کل به شایعات علاقه بروسیا دورتموند به نیکلاس زوله، واکنش نشان داده است

 در چند روز گذشته شایعاتی در مورد علاقه بروسیا دورتموند به نیکلاس زوله به گوش می رسید که بازخورد بسیار زیادی از سوی رسانه های آلمانی داشت. حال سباستین کل به این شایعات واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری، سباستین کل در مصاحبه ای با Sportbuzzer، در مورد وضعیت مصدومان دورتموند برای بازی مقابل لورکوزن و شایعات نیکلاس زوله صحبت کرده است. سباستین کل در مورد وضعیت هالند و جیووانی رینا گفت:

هالند هنوز مشکلات عضلانی دارد، و در اصل چیزی در مورد وضعیت او تغییر نکرده است. اما همانطور که خودش گفت، به زودی باز می گردد. او انگیزه زیادی دارد تا هر چه زودتر به ترکیب اضافه شود. جیووانی رینا نیز در مقابل هوفنهایم مشکلی نداشت، ممکن است شرایط او تا آخر هفته تغییر کند، او مدت زیادی است که در مسیر درست قرار دارد.

گفتنی است ارلینگ هالند در جریان پیروزی 3 بر 2 دورتموند مقابل هوفنهایم، مصدوم شد و فعلا به صورت انفرادی به تمرینات خود ادامه می دهد. وضعیت او برای بازی مهم مقابل لورکوزن مشخص نیست اما به نظر می رسد که آمادگی لازم برای حضور در این مسابقه را نداشته باشد. جیووانی رینا نیز پس از یک مصدومیت طولانی و دوری 5 ماهه دوباره به میادین بازگشته است.

کل در مورد نیکلاس زوله: 

 من می دانم این تجارت به چه گونه ای است بنابراین در این مورد اظهار نظری نمی کنم. درست است که یک یا دو بازیکن جالب برای انتقال رایگان در تابستان در دسترس هستند. این وضعیتی است که دوران کرونا با خود به همراه آورده است و برای ما نیز فرقی نمی کند. قرارداد چندین نفر از بازیکنان ما نیز در سال های 2022 و 2023 به پایان می رسد، ما هم با چنین مشکلی سر و کار داریم.