به گزارش "ورزش سه"، منشا در سال‌های اخیر شهرت خوبی در فوتبال ایران پیدا کرده و با یاد گرفتن زبان فارسی و فرهنگ ایرانی راحت‌تر از پس بازی در لیگ برتر برآمده است. او امسال پیراهن پنجمین تیم ایرانی خود را به تن کرد.

منشا با درخشش در پیکان و به ثمر رساندن پانزده گل نظر برانکو را به خود جلب کرد. در آن سال از این مهاجم نیجریه‌ای به‌عنوان مهم‌ترین انتقال لیگ یاد می‌شد و در مورد تشکیل زوج مخوف طارمی-منشا صحبت‌های زیادی به میان آمد اما او آنطور که باید نتوانست در تیم برانکو بدرخشد و پس از دوسال حضور، ۶۴ بازی و ۱۴ گل در لیست مازاد مرد کروات جای گرفت تا پروژه یاغی شدن او استارت بخورد.

یاغی شدن منشا نیز جواب نداد و او با وجود این انتقال پرسر و صدا در ۱۲ بازی برای استقلال تنها یک گل زد و در دربی مقابل هم‌تیمی‌های سابقش کاری از پیش نبرد تا فوتبال ایران را در شرایط بدی ترک کند.

منشا پس از یک فصل ناموفق در عجمان با پیراهن گل‌گهر به لیگ ایران بازگشت و توانست ۱۲ گل به ثمر برساند. او فوتبال خود را در کرمان و این بار با مس ادامه داد و یک فصل بسیار موفق را زیر نظر محمد ربیعی پشت سر گذاشت.

منشا که تقریبا آقای گل شدنش قطعی شده درحالی‌که تا الان ۱۴ گل به ثمر رسانده تلاش می‌کند فصل را با گلزنی به اتمام برساند. او در دیدار نهایی مقابل تیم سابق خود، پیکان به میدان می‌رود و با غیبت سامان فلاح، مدافع تاثیرگذار خودروسازان می‌تواند کار راحت‌تری داشته باشد.

منشا تلاش می‌کند با گلزنی به پیکان به آمار ۱۵ گل زده خود در این تیم برسد و باید دید مانند آن سال و البته این بار در ۳۲سالگی می‌تواند بازهم انتقال بزرگی را در تابستان رقم بزند یا قراردادش را تمدید خواهد کرد.