رامین رضاییان که هنوز مشخص نیست فصل آینده هم در پرسپولیس خواهد ماند یا نه، در بخشی از صحبتهایش در برنامه فوتبال برتر، مدعی شد که او بابت بازگشت به پرسپولیس هیچ پولی از این تیم نگرفته است. من نزدیک به دو ماه از حقوقم را به باشگاه الدحیل بخشیدم و باشگاه پرسپولیس نزدیک به یک ماه از حقوق را به من داد تا رضایتم صادر شود. این وسط بدون هیچ منتی خیلی ضرر کردم چون می خواستم به پرسپولیس برگردم. با وجود ضرری که کردم به باشگاه پرسپولیس گفتم که من برای چهار ماهی که می آیم، هیچ دریافتی نمی خواهم و قراردادم را بزنید صفر! گفتند که نمی‌توانیم صفر بزنیم و سازمان لیگ ایراد می گیرد. گفتند ما ۵۰۰ میلیون می‌زنیم که گفتم باید مالیات آن را خودم بدهم."

رضاییان در حالی مدعی شده قرارداد سفید با پرسپولیس بسته که مدیرعامل این باشگاه روایت کاملا متفاوتی از قرارداد این بازیکن دارد.

رضا درویش در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال، در پاسخ به سوال درباره صحبتهای رضاییان گفت:" پس پولی که برای آمدنش در این ۴-۳ ماه داده‌اند کجا رفته؟ مگر او نگرفته؟ بیشتر از این حرف‌ها است. فکر می‌کنم قراردادش بیش‌تر از ۶ میلیارد برای نیم فصل باشد.به این ترتیب پرسپولیس و رضاییان اختلافی حدود ۶ میلیارد با هم دارند. با این صحبت های رضاییان و البته واکنش مدیرعامل پرسپولیس، به نظر می رسد رامین به پایان کارش در پرسپولیس نزدیک شده است.