به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی و 25 ساله باشگاه چلسی با این تیم به اتمام رسیده و تمامی توافقات برای انتقال او به باشگاه بارسلونا برای فصل بعد انجام شده است. آندریاس کریستنسن در سال‌های اخیر اغلب در چلسی نیمکت نشین بود و حالا قصد دارد توانایی‌های خود را در تیم جدیدش ثابت کند. مارتین برایثویت، هموطن این بازیکن به تمجید از سبک بازی کریستنسن پرداخته و او را خرید مناسب و مفیدی برای بارسلونا توصیف کرد.

مارتین برایثویت گفت: "اگر این انتقال رخ داده و آندریاس کریستنسن راهی بارسلونا شود، اتفاق فوق العاده رخ داده است. این بازیکن باید مشتاقانه منتظر شروع دوران حضور خود در ترکیب بارسلونا باشد. کریستنسن بازیکن ماهری است و به طرز فوق‌العاده‌ای با شرایط سازگاری پیدا می‌کند. آندریاس کریستنسن یک بازیکن با کلاس است و بنابراین انتقال او واقعا برای باشگاه بارسلونا مفید خواهد بود."

مارتین بریثویت در مورد آینده خود در بارسلونا گفت: "دو سال از قرارداد من با این تیم باقی مانده است و من به این قرارداد پایبند هستم. به همین دلیل است که بعد از تعطیلات کار خود را در بارسلونا شروع خواهم کرد. من به دنبال قرارداد قرضی و جدایی موقت از باشگاه نیستم و خانواده‌ای دارم که باید به آنها نیز فکر کنم. فرزندانم برای فقط یک سال مدرسه خود را تغییر نخواهند داد."