در پایان فصل جاری فوتبال، گمانه‌زنی‌ها درمورد نقل‌وانتقالات آغاز شده و به نظر می‌رسد سپاهان یکی از تیم‌هایی باشد که در نقل‌وانتقالات تابستانی از راس تا ترکیب تیم دچار تغییرات اساسی شود.

عملکرد ناموفق تیم پرستاره اصفهانی در فصل جاری و ناتوانی در کسب جام در حذفی و لیگ برتر باعث شده جایگاه کادرفنی این تیم لرزان شود و برخی خواهان برکناری محرم نویدکیا و جذب یک مربی صاحب سبک خارجی یا یک مربی خوب داخلی شده اند. اما مسئله مهم از کادرفنی، مدیریت باشگاه سپاهان است و گفته می شود احتمال قطع همکاری با محمدرضا ساکت و حضور یک مدیرعامل جدید بسیار زیاد است.

ناکامی از یک سو و تغییرات در دولت از سوی دیگر باعث شده تا ساکت به درب خروجی باشگاه نزدیک تر شود و اگر این گمانه زنی ها درست باشد سپاهان ابتدا باید منتظر انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره جدید بماند و سپس بر اساس سلیقه و سیاست کادر مدیریتی جدید درباره کادرفنی تصمیم گیری شود.

البته معضل دیگر سپاهان در نقل و انتقالات پیشنهادهای پایین این باشگاه نسبت به دیگر باشگاه های صعنتی و خصوصی و سرخابی به بازیکنان است و همین مسئله باعث شده بازیکنانی که قراردادشان تمام شده تمایلی به تمدید نداشته باشند و دیگر ستاره های لیگ هم سپاهان را در اولویت قرار ندهند.