به گزارش "ورزش سه"، با توجه به جدایی قریب‌الوقوع رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، باشگاه آلمانی به دقت شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می‌کند. در روزهای گذشته گفته شد که جذب ستاره سنگالی لیورپول یعنی سادیو مانه هدف اصلی بایرن در نقل و انتقالات تابستانی است. به نظر می‌رسد که مانه خواهان ترک آنفیلد شده و با وجود علاقه چند باشگاه به این بازیکن، بایرن مونیخ از موقعیت خیلی بهتری برای به‌خدمت گرفتن او برخوردار است.

با این وجود به نظر می‌رسد که جذب احتمالی سادیو مانه تنها هدف بایرن مونیخ برای تقویت فاز هجومی خود در تابستان پیش رو نخواهد بود. دیلی‌میل گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که بایرن مونیخ شرایط جذب ستاره انگلیسی باشگاه منچسترسیتی یعنی رحیم استرلینگ را هم بررسی می‌کند. استرلینگ یک سال پایانی قرارداد خود با سیتیزن‌ها را پشت سر می‌گذارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله تیم یولیان ناگلزمان باشد.

از طرف دیگر باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به انتقال ارلینگ هالند به منچسترسیتی و ترافیک بالایی که در خط حمله این تیم وجود دارد، بعید به نظر می‌رسد که رحیم استرلینگ در فصل آینده یک بازیکن ثابت در ترکیب تیم پپ گواردیولا باشد. این در حالی است که چند ماه دیگر رقابت‌های جام جهانی قطر برگزار خواهد شد و قطعاً همه بازیکنان از جمله رحیم استرلینگ به دنبال این هستند که حداکثر زمان بازی را در ترکیب تیم‌های باشگاهی خود انجام دهند تا بتوانند در مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا حاضر باشند؛ موضوعی که می‌تواند استرلینگ را به جدایی از منچستر سیتی و انتقال به یک تیم دیگر ترغیب کند.