به گزارش “ورزش سه”، شهرداری همدان در اولین فصل حضورش در لیگ آزادگان موفق شده جایگاه هشتمی را در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل از آن خود کند و این در حالیست که آنها شانس این را هم خواهند داشت تا با برتری در جدال حساس پایانی به جایگاه بهتری نیز دست یابند.
رضا طلایی‌منش سرمربی باتجربه و موفق این تیم درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل استقلال ملاثانی می‌گوید: دیدار خوبی بود و فرصت‌های زیادی مقابل حریف داشتیم که در نهایت تبدیل به گل نشد. موقعیت‌هایی زیادی را در آستانه دروازه حریف به‌دست آوردیم که از دست رفت. با این حال از عملکرد تیمم کاملا رضایت دارم.

وی با اشاره به عملکرد اولین فصل حضور شهرداری در لیگ آزادگان گفت: ما شاکله کامل تیم از لیگ دسته دوم را حفظ کردیم. با توجه به تغییرات مدیریتی در بازه نقل و انتقالات ما حضوری در آن نداشتیم و با صرف بودجه تعیین شده با همان تیم فصل گذشته در لیگ حاضر شدیم. مسئولان استانی نه اینکه نخواهند حمایت کنند اما شرایط به این شکل پیش رفت و خوشبختانه به نتایج خوبی هم رسیدیم و تلاش بازیکنانم شایسته قدردانی است.

سرمربی شهرداری همدان درباره هدف باشگاه برای فصل آتی گفت: هدفگذاری مسلما باید از سوی باشگاه صورت بگیرد. این طبیعی است که باید دید باشگاه چه هدفگذاری خواهد داشت و غیر حرفه‌ای است که من بخواهم چیزی بگویم. باید ببینیم در پایان فصل برنامه و هدفگذاری به چه شکل خواهد بود.

طلایی‌منش در پایان درباره حساسیت بازی هفته پایانی این تیم و تعیین سرنوشت تیم‌های سقوط کننده گفت: ما روال همیشگی را دنبال خواهیم کرد و با تمام توان برابر حریفان حاضر شده‌ایم و خواهیم شد. ما به دنبال جایگاه بهتر در جدول هستیم و بازیکنانم برای این هدف خواهند جنگید. با توجه به حساسیت بازی ما تلاش خواهیم کرد تا بازی جوانمردانه‌ای را به‌نمایش بگذاریم و این مکتب همدانی‌ها و تیم ماست.