جدایی فرهاد مجیدی از استقلال آن هم پس از قهرمانی به قول زبیر نیک نفس همه را شوکه کرد!

سعید لطفی مدافع سابق تیم ملی و استقلال اما با اشاره به این موضوع می‌گوید: من یکی که اصلا شوکه نشدم! استقلال به این کارهای فرهاد مجیدی عادت دارد. او قبلا هم زمان بازی دو مرتبه تیم را رها کرده و در شرایط حساسی تنها گذاشته بود. حالا هم برای سومین بار کاری کرده که به آن عادت دیرینه دارد.

وی ادامه می‌دهد: حالا بهتر است دوستان برنامه‌ساز تلویزیونی یا رسانه ای یک سئوال ساده را به عنوان نظرسنجی بگذارند و از هواداران استقلال بپرسند که «چه کسی بیشتر از همه با احساسات آنها بازی کرده است؟ البته حتما از قول من بنویسید این یک تصمیم شخصی است و برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم اما لطفا و خواهشا دیگر اسم هواداران استقلال را نیاورد.

پیشکسوت استقلال افزود: شاید دلیل اصلی این کار سرمربی استقلال این باشد که از تکرار قهرمانی خود در فصل آینده مطمئن نیست و به همین خاطر هم استعفا داده و رفته است اما این هم دلیل خوبی نیست. یک مربی شجاع باید بماند و کارش را ادامه دهد نه اینکه بعد از قهرمانی فرار کند!

لطفی در خصوص این سؤال که سرمربی بعدی استقلال باید خارجی باشد یا ایرانی، خاطرنشان می‌کند: مطمئن باشید هرمربی ایرانی را بیاورند لشگ فحاش مجازی نابودش می‌کند. بهتر است یک مربی خارجی بیاورند که کمتر تحت فشار باشد.

وی خطاب به هواداران استقلال می‌گوید: متأسفانه کام ما استقلالی‌ها با این رفتارها دوباره تلخ شد اما خواهش من از طرفداران فهیم استقلال این است که تحت تأثیر هیچ شخص یا جوی قرار نگرفته و از سرمربی بعدی هرکس هم که می‌خواهد باشد، حمایت کنند. شکی ندارم که با شروع فصل آینده و با اولین مساوی حتی لشگر مجازی بعضی‌ها شروع به فحاشی و اذیت کردن سرمربی جدید خواهد کرد. امیدوارم هواداران فهیم استقلال کاملا باهوش باشند و اجازه ندهند برخی‌ها به این هدف خود برسند و تیم را از موفقیت دور کنند. استقلال ملک شخصی هیچ کس نیست و بزرگ تر از مجیدی‌ها به این باشگاه بزرگ آمده و رفته اند. بنابراین هیچ کس و هیچ چیز مهم تر از اسم استقلال عزیز نیست. باید همه ما فقط و فقط هوادار استقلال باشیم و نه شخص!

لطفی در پایان تأکید می‌کند: می‌دانم لشگر مجازی فحاش بعد از این مصاحبه علیه من هم مطالبی منتشر می‌کنند اما اصلا و ابدا برایم مهم نیست. واقعیت را باید گفت و من هم نه به عنوان یک پیشکسوت بلکه به عنوان هوادار استقلال باید حرف‌هایم را می‌زدم.