داوود فنایی یکی از نفراتی است که انتقادات زیادی متوجه او شد و مشخص نیست فصل بعد نیز در کنار پرسپولیس خواهد ماند یا نه

هنوز مشخص نیست داوود فنایی فصل بعد در پرسپولیس خواهد ماند یا نه.

به گزارش طرفداری، همین چند ماه قبل که یحیی گل محمدی و حمید مطهری و دیگر دستیارانش برای تمدید قرارداد راهی ساختمان باشگاه شدند تا با تصمیم مجید صدری قراردادشان را تمدید کنند، داوود فنایی به باشگاه فراخوانده نشد. در آن مقطع اعلام شد که فنایی هم قرار است با یکی دو روز تاخیر راهی باشگاه شده و قراردادش را تمدید کند اما این اتفاق رخ نداد تا امروز ادامه همکاری فنایی و پرسپولیس به یک ابهام بزرگ تبدیل شود.

به هرحال طی ماه های گذشته عملکرد حامد لک به حدی دچار ضعف بود که فنایی بیشتر از همیشه مورد انتقاد قرار گرفت و از سوی دیگر رادوشوویچ هم پس از جدایی جملات عجیبی را بر زبان آورد. او علنا از ضعف فنی داود فنایی پرده برداشت و در ادامه نیز با جملاتی نظیر "حس کردم برای بازی کردن باید شیرینی بدهم " سروصدای زیادی به پا کرد.  هرچند که هیچ وقت باشگاه پیگیر صحبت های رادوشوویچ نشد تا ببیند اصلا این جملات و ادعاها از کجا آمده است.

به هر روی آن چه مشخص به نظر می رسد این است که هنوز معلوم نیست داود فنایی قرار است در پرسپولیس ماندگار باشد یا نه. باشگاه هنوز با او تمدید نکرده و گروه زیادی از هواداران پرسپولیس به او اعتماد ندارند و معتقدند همان طور که لک و رادو زیر نظر او افت کردند، بیرانوند نیز با تمرینات او افت خواهد کرد. ضمن این که فراموش نکنیم هنوز نمی دانیم نظر بیرانوند چیست و او در سال جام جهانی قرار است با فنایی کار کند یا نه. به هرحال همواره گلرهایی در سطح بیرانوند به جز توافق های مالی با سرمربی خود توافق های جداگانه ای نیز دارند و باید دید توافق بیرو و یحیی برای لیگ بعد چیست و آیا شامل جدایی داوود فنایی می شود یا نه.