در قرارداد بیرانوند حق فسخ گنجانده شده است

قرارداد بیرانوند سه ساله و البته با حق فسخ بسته شده است.

به گزارش طرفداری، بالاخره امروز از قرارداد علیرضا بیرانوند رونمایی شد. دروزاه بان ملی پوش پرسپولیس که پس از یک فصل و نیم جدایی از فوتبال ایران بالاخره تصمیم به بازگشت گرفت و در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد و با سرخ پوشان قرارداد سه ساله امضا کرد.

در این میان نکته ای که جالب به نظر می رسد این است که بیرانوند تمایل زیادی به بازگشت داشت و در این راه بسیاری از موانع را نیز خودش از پیش رو برداشت که مهم ترین آنها دریافت رضایت نامه از باشگاه آنتورپ بود. به هنگام ثبت قرارداد نیز هم بیراوند و باشگاه از بسیاری از شروط خود عقب نشینی کردند تا درنهایت به توافق نهایی برسند و یکی از این توافق ها گنجاندن حق فسخ 300 هزار دلاری در قرارداد بیرو بود.

برهمین اساس بیرانوند در قرارداد سه ساله اش بند جدایی لحاظ شده که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و در ازای پرداختن مبلغ 300 هزار دلار می تواند پرسپولیس را ترک کند. جالب این که بیرانوند در همان جلسه تاکید کرد با توجه به حضورش در فوتبال اروپا دیگر تمایلی برای جدایی و حضور در فوتبال قاره سبز را ندارد و به پرسپولیسی ها اطمینان خاطر دارد با وجود داشت چنین حق فسخی تمایل دارد فوتبالش را در پرسپولیس به پایان برساند.