رامین رضاییان بعد از شش ماه دوباره از پرسپولس خداحافظی کرد

بازگشت های شش ماهه از ان اتفاقات تاریخی و البته بی ثمری است که در تاریخ فوتبال کشورمان بارها برای پرسپولیس رخ داد است، از رفت و آمد های شش ماهه تا بازیکنانی که شش ماه در تیم بودند و نتوانستند در تیم بمانند و به باشگاه سابق خود برگشتند.

به گزارش طرفداری از این دسته بازیکنان در تاریخ فوتبال پرسپولیس به اندازه انگشتان 2 دست حضور داشته اند، برخی از این نفرات مثل رامین رضائیان بازیکن گذشته پرسپولیس بوده اند که بعد از مدت ها به تیم برگشته اما بعد از شش ماه یا یک نیم فصل بار دیگر تیم را ترک کرده اند.

1- حمید درخشان: در تابستان 70 بعد از 5 سال به پرسپولیس برگشت اما شش ماه بعد به علت پیشنهاد دوباره از قطر به فوتبال این کشور برگشت.

2- مرتضی کرمانی: در تابستان 70 بعد از 2 سال برگشت، او هم چند ماه بعد به دعوت دوباره قطری ها به لیگ فوتبال این کشور برگشت.

3- علیرضا حقیقی: در سال 92 مدت کوتاهی به تیمش برگشت اما فرصت دوباره بازی به او نرسید و او هم دوباره تیم را ترک کرد.

4- سروش رفیعی: در نیم فصل لیگ 97 به پرسپولیس برگشت اما در ابتدای فصل بعد مورد توجه کالدرون واقع نشد و مجبور به ترک تیم فوتبال پرسپولیس شد.

5- بازیکنانی مثل ابراهیم تقی پور، آسمیر آودوکیچ، ماته دراگچویچ،  فرزاد حاتمی و... هم جزو بازیکنان دیگری بودند که تنها برای شش ماه پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس را بر تن کردند.