فهرست ارزشمندترین بازیکنان جهان منتشر شد.

قبل از آغاز تعطیلات تابستانی وب‌سایت (CIES) ارزشمند ترین بازیکنان جهان را مشخص کرد.

طرفداری| به گزارش CIES ، کیلیان ام باپه با توجه تمدید سه ساله قراردادش، با ارزشی درحدود 206 میلیون یورو در صدر ارزشمندترین بازیکنان جهان قرار گرفت. وینیسیوس جونیور که پیش از این صدرنشین این فهرست بود، با ارزشی درحدود 185 میلیون یورو به رتبه دوم سقوط کرد. ارلینگ هالند 153 میلیون یورویی هم در رتبه سوم قرار دارد.

10 نفر اول لیست ارزشمندترین بازیکنان جهان

 

10 نفر دوم لیست ارزشمندترین بازیکنان جهان

روبن دیاز پرتغالی (110 میلیون یورو) در بین مدافعان میانی بیشترین ارزش نقل و انتقالاتی را دارد. جانلوییجی دوناروما (74 میلیون یورو) در بین دروازه‌بان ها، ترنت الکساندر آرنولد (87 میلیون یورو) در میان مدافعان کناری و پدری گونزالس (135 میلیون یورو) در بین هافبک ها بیشترین ارزش نقل و انتقالاتی را دارند.

بالاترین ارزش در بین بازیکنانی که در 5 لیگ معتبر حضور ندارند به داروین نونز، (مهاجم بنفیکا) که در رده چهل و هفتم قرار گرفته، با ارزشی در حدود 70 میلیون یورو، تعلق دارد.

 کوین دی بروینِ 30 ساله با ارزش 57 میلیون یورو مسن ترین بازیکن در بین 100 بازیکن برتر است. او در رتبه هفتاد و ششم قرار گرفت. پابلو گاوی 17 ساله با ارزش 58 میلیون یورو جوان ترین بازیکن این لیست است و در رتبه هفتاد و سوم قرار دارد.

ارزشمندترین بازیکنانی که در پنج لیگ معتبر بازی نمی‌کنند