به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی تا چند ماه دیگر آماده حضور در معتبرترین مسابقات فوتبال جهان می شود یعنی جام جهانی؛ و می تواند مثل همه تیم ها به دنبال ماجراجویی در این مسابقات باشد و همه نگاه ها را نسبت به خود جلب کند. چنین حساسیتی دقت مربیان تیم ملی را در تمرینات آماده سازی در کمپ السد بر انگیخته است و آنها با چشمانی تیزبین لحظه به لحظه تمرین تیم ملی را رصد و آن را زیر نظر می گیرند.

در آماده سازی تیم ملی برای حضور شایسته در جام جهانی تنها اسکوچیچ نیست که می تواند به ایران کمک کند. به طور حتم دستیاران او همه می توانند در آماده سازی تیم ملی ایفاء گر نقش باشند؛ حتی در جاهایی حتی بیشتر از اسکوچیچ.


حضور 30 بازیکن در اردوی تیم ملی که یک اتفاق ناخواسته بوده انتخاب را برای کادر فنی تیم ملی سخت کرده است و کادر فنی تیم ملی بدون شک در ماه های آینده برای انتخاب لیست نهایی برای جام جهانی کار سختی را پیش رو خواهد داشت و این یک چالش جدی برای اسکوچیچ و دستیارانش خواهد بود. به این خاطر 5 نفری که به لیست تیم ملی برای اردو در دوحه اضافه شدند جز خوب های لیگ برتر هستند و  برای برتن کردن پیراهن تیم ملی و حضور در لیست نهایی انگیزه زیادی دارند. شاید به همین دلیل است که دستیاران اسکوچیچ در تمرین تیم ملی در دوحه همه چیز را زیر نظر دارند.