به گزارش "ورزش سه"، محمد جواد محمدی بازیکن تیم هوادار که فصل خوبی را سپری کرد و یکی از بهترین های تیم عنایتی بود، در گفتگویی با خبرنگار ورزش سه درباره لیگ سپری شده پاسخ داد: واقعیت این است که پس از صعودمان به لیگ برتر و در آغاز فصل، خیلی ها تصور می کردند ما و فجرسپاسی گزینه سقوط باشیم و دلیلشان نیز این بود از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده بودیم. ولی با توجه به شناختی که کادرفنی از بازیکنان داشتند، تأکید آنها روی این مسئله بود که تیم ما در سال اول باید به رتبه ای تک رقمی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: از آنجایی که تعدادی از بازیکنان تیم ما تجربه لازم را نداشتیم، حدود 10 هفته نخست برایمان سخت پیش رفت تا توانستیم خودمان را با شرایط وفق دهیم. ولی پس از آن، روند نتیجه گیری تیم ما خیلی خوب شد. در نهایت توانستیم موفق شویم و بسیاری از تیم های بزرگ که چندین سال سابقه حضور در لیگ برتر دارند، چه در زمین خودشان و چه در زمین ما موفق به شکست تیم ما نشدند. به نظر من، تیم ما پدیده لیگ امسال بود.

محمدی درباره گلزنی برابر تیم های بزرگ لیگ از جمله استقلال و پرسپولیس صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: خدا را شکر می کنم. از نظر خیلی ها شاید بهترین فصل فوتبالی ام بوده باشد. ولی از نظر خودم، هنوز بهترین فصلم شروع نشده و در ابتدای راه قرار دارم. از اینکه توانستم به تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتور گل بزنم، خیلی خوشحالم. هر بازیکنی دوست دارد برابر تیم های بزرگ کشور گل بزند. خوشحالم که به نوعی مزد زحماتم را می گیرم.


بازیکن هوادار در مورد اینکه این تیم گل های کمتری را به ثمر رساند توضیح داد: چون سال نخست حضور ما در لیگ برتر بود، بیشتر روی این مسئله تأکید داشتیم که گل نخوریم و بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم. اگر در خیلی از بازی ها دقت کنید، با بدشانسی نتوانستیم گلزنی کنیم. چند مورد از موقعیت های مسلم گلزنی ما به تیر دروازه برخورد کرد و اگر آن توپ ها گل می شد، ما برنده از زمین خارج می شدیم. کمی هم بدشانس بودیم. در فوتبال این مسئله خیلی تأثیر دارد. اگر کمی خوش شانس تر بودیم، شاید رتبه جدولیمان خیلی بالاتر از اینی که هست، می شد و عملکرد خیلی از بازیکنان بیشتر به چشم می آمد.

محمدی در مورد احتمال حضور در یک تیم بزرگ دیگر لیگ برتری توضیح داد: واقعیت این است که هر بازیکنی علاقه دارد در تیم های بزرگی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و حتی تراکتور بازی کند. تنها هدف من نیز همین است که هر چه زودتر به تیم ملی برسم. یکی از آرزوهایم رخ دادن این اتفاق است. بالاخره هر چقدر جلو برویم، اتفاقات در آینده رخ می دهند. نمی توانم بگویم به استقلال، پرسپولیس یا تیم دیگری می روم. ولی کلا هدف نخست من روی تیم ملی است. حالا هر تیمی که می تواند باعث شود بهتر به هم کمک کنیم، تصمیم بهتری در این خصوص خواهم گرفت.

او با بیان اینکه یک فصل دیگر با هوادار قرارداد دارد، صحبت هایش را اینگونه به پایان رساند: از آقای عنایتی و کادرفنیشان تشکر می کنم. ایشان خیلی به من کمک کردند که فصل خوبی در تیم هوادار داشته باشم. از هم تیمی هایم نیز تشکر می کنم که کمک کردند فصل خوبی را سپری کنم.