به گزارش "ورزش سه"، درخشش هالند در ترکیب دورتموند باعث شده که بسیاری به دنبال بررسی احتمال انتقال این بازیکن به تیم‌های بزرگ اروپایی باشند.

پیش از این گفته می‌شد که بایرن مونیخ به دقت شرایط او را زیر نظر دارد و مینو رایولا، مدیربرنامه هالند، چندی پیش از چهار تیم به‌عنوان مقاصد اصلی این بازیکن نام برد که بایرن مونیخ هم در کنار منچسترسیتی، بارسلونا و رئال مادرید جز آنها بود.

همین موضوع باعث شده که بارها و بارها سوالاتی درباره هم‌تیمی شدن با او از بازیکنان بایرن مانند توماس مولر مطرح شود که زوج طلایی را با روبرت لواندوفسکی در خط حمله این تیم شکل داده است.

مولر در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد با پاس‌هایش هالند را برای گلزنی در بایرن تغذیه کند به روزنامه آلمانی بیلد گفت:« من ترجیح می‌دهم که اسب‌ها و خرگوش‌هایم را تغذیه کنم.»

 

 

قرارداد لواندوفسکی در سال 2023 با بایرن به پایان می‌رسد و بسیاری باور دارند که او این تیم را ترک خواهد کرد. مولر در این باره اظهار کرد: «‌در فوتبال همه چیز محتمل است. اما با توجه به این‌که شرایط در حال حاضر برای ما بسیار خوب پیش می‌رود، چنین اتفاقی می‌تواند غیرمنتظره باشد.»

قرارداد این مهاجم آلمانی نیز در سال 2023 به پایان می‌رسد اما او گفته که عجله‌ای برای تمدید این قرارداد ندارد و می‌خواهد در نهایت آرامش مذاکرات در این زمینه را با مدیران بایرن مونیخ پیش ببرد.

با این حال به نظر می‌رسد که بایرن هیچ عجله‌ای برای امضای قرارداد جدید با مولر ندارد. این بازیکن در این باره اضافه کرد: «‌در حال حاضر هیچ‌کس با ما تماس نگرفته است. بنابراین ما باید صبر کنیم و ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»