به نظر می رسد سران بروسیا دورتموند تاکنون از عملکرد مارکو روزه در این تیم رضایت داشته اند

بروسیا دورتموند تحت هدایت مارکو روزه در این فصل، در لیگ قهرمانان اروپا از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز ماند و به لیگ اروپا سقوط کرد. در رقابت های دی اف بی پوکال در حالی که پس از حذف بایرن مونیخ به عنوان مدعی اول کسب قهرمانی این جام به حساب می آمدند، مقابل سن پائولی دسته دومی حذف شدند. با این حال روزه در بوندسلیگا با دورتموند نتایج قابل قبولی را کسب کرده است. 

به گزارش طرفداری، به نظر می رسد که با همه این موارد سران بروسیا دورتموند از عملکرد روزه در این مدت رضایت دارند. میشائیل تسورک در مصاحبه ای با کیکر در اینباره گفت:

ما کاملا از درستی راهی که با مارکو روزه در پیش داریم، اطمینان داریم و عمدا این همکاری را برای طولانی مدت برنامه ریزی کردیم. او هیچوقت در مورد مصدومیت های شکایتی نداشته است. در مقایسه با 10 سال گذشته، امتیازاتی را که در بوندسلیگا کسب کردیم کاملا قانع کننده است و نشان از موفقیت و کارنامه خوب روزه در این مدت دارد.

تسورک در مورد محدودیت های حضور تماشاگران در استادیوم ها و ضرری که بروسیا دورتموند از این بابت خورده است، گفت:

 تنها در آلمان این محدودیت ها وجود دارند و ما هیچ درآمدی را از تماشاگران خود به دست نمی آوریم. استادیوم ها در کشور های دیگر به طور قابل توجهی پر هستند و این ضرر و عقب ماندگی اقتصادی برای باشگاه های آلمانی ایجاد می کند. در هر بازی خانگی که بدون تماشاگر برگزار می شود، ما 4 میلیون یورو را از دست می دهیم. با توجه به اینکه 2 سال است در بحران کرونا قرار داریم، این اصلا شرایط خوبی نیست. ما در آلمان همیشه مسیری متفاوت از دیگر کشور ها را پیش گرفتیم، مسیر مبنی بر داشتن استحکام و ثبات اقتصادی اما اکنون اکثر باشگاه های آلمانی از نظر شرایط اقتصادی در وضعیت خوبی نیستند. این یک واقعیت است.