نشریه فوربس در گزارشی به تمجید از سردار آزمون پرداخت

سردار آزمون از همن زمستان می تواند برای بایرلورکوزن به میدان برود

به گزارش طرفداری، نشریه فوربس در گزارشی به عملکرد خیره کننده و عالی سردار آزمون پرداخت و نوشت: بایرلورکوزن سردار آزمون را با مبلغ ۴.۴ میلیون دلار از زنیت سن پترزبورگ خریداری کرد. خرید عالی که ارزش آن نزدیک به ۲۷.۵ میلیون دلار در ترانسفرمارکت است.

این رسانه ادامه داد: سایمون رولفز مدیر باشگاه لورکوزن نسبت به این خرید ابراز خرسندی کرده و آزمون را یکی از بهترین گلزنان لیگ روسیه در سال‌های اخیر دانست. قدرت خط تهاجمی لورکوزن با آزمون قدرتمند و بهتر خواهد شد.

این نشریه افزود: آزمون در سال ۹۷ با ارزش ۱۳.۲ میلیون دلار از روبین کازان به زنیت پیوست. هر چند او در سال ۲۰۱۶ با ارزش ۲.۵۳ میلیون دلار به باشگاه روستوف پیوست و برای این تیم ۲۵ گل به ثمر رساند و ۲ گل آن در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید بود. در آن مدت تیم هایی چون لیورپول و دورتموند به خرید او علاقمند شدند. در واقع انتقال آزمون، رویدادی کلاسیک در روسیه است.

نشریه فوربس در ادامه نوشت: در سال ۲۰۱۷ آزمون به روبین کازان منتقل شد. باشگاه ولخرجی که در ۲۰۱۹ وی را به زنیت فروخت اما آزمون اکنون در لورکوزن می‌تواند به عنوان سرمایه‌گذاری و ماشین گلزنی برای این تیم محسوب شود.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دوم بهمن با قراردادی به مدت پنج سال به باشگاه بایرن لورکوزن پیوست.

قرارداد این بازیکن با زنیت در پایان فصل به پایان می‌رسید و به همین خاطر باشگاه در زمستان او را به بایرن لورکوزن فروخت تا آزمون  بازی در بوندسلیگا آلمان را به کارنامه خود اضافه کند.

این بازیکن شماره ۹ این تیم آلمانی را بر تن خواهد کرد.