میسون گرینوود هر روز با عواقب جدیدی از کاری که به آن متهم شده است، مواجه می شود.

در تازه ترین اقدام باشگاه منچستریونایتد نسبت به حواشی میسون گرینوود، هواداران شیاطین سرخ می توانند پیراهن خود با نام گرینوود را به صورت رایگان با پیراهنی با نام بازیکنی دیگر، تعویض کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که هواداران این باشگاه می توانند در فروشگاه های مربوط به منچستریونایتد حضور پیدا کرده و پیراهن خود با نام میسون گرینوود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای با پیراهنی دیگر تعویض کنند. باشگاه منچستریونایتد پیش از این در روز دوشنبه نیز تمام محصولات مربوط به میسون گرینوود را از فروشگاه رسمی و وب سایت خود حذف کرده بود. پیش از این نیز تعدادی از هواداران خشمگین منچستریونایتد با حضور در فروشگاه این باشگاه در اولدترافورد، پیراهن خود با نام گرینوود را پس دادند.

همچنین بخوانید: 

علاوه بر تمام این ها، کمپانی نایکی نیز با میسون گرینوود قطع همکاری کرد و اسپانسر پیراهن منچستریونایتد یعنی 'TeamViewer' نیز اعلام کرد روند تحقیقات را از نزدیک دنبال می کند. میسون گرینوود که از یکشنبه گذشته به اتهام خشونت، آزار جنسی و تهدید به قتل در بازداشت به سر می‌برد، دیشب به قید وثیقه آزاد شد اما او همچنان در حال مواجه شدن با عواقب مختلف کار خود است.