به گزارش "ورزش سه"، انقلاب PSG آغاز شده است. پس از جدایی لئوناردو و به خدمت گرفتن لوئیس کامپوس(مدیر ورزشی جدید)، قهرمان لیگ فرانسه قصد دارد با هدف ایجاد یک تیم رقابتی که آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد، وارد بازار شود. این کار آسانی نخواهد بود، زیرا بسیاری از بازیکنانی که در فهرست فروش قرار دارند، قبلاً اعلام کرده اند که قصد ترک پاری سن ژرمن را ندارند.

 

طبق گزارش اکیپ، نامزدهای اصلی ترک پاری سن ژرمن در تابستان چهار بازیکن هستند: مائورو ایکاردی (با قرارداد تا 2024)، یولیان دراکسلر (2024)، لئاندرو پارِدِس (2023) و تیلو کِرِر (2023). تیم پاریسی می خواهد از دست آنها خلاص شود اما برای مثال، اظهارات این هفته پارِدِس مبنی بر تمایل به ادامه حضور در فصل آینده، جدایی او را سخت می کند. ارزش هر کدام 20 میلیون یورو است، ارقامی که توسط بسیاری از تیم‌ها در اروپا قابل پرداخت است.

 

یکی از مشکلات بزرگ برای خروج آنها از پایتخت فرانسه، دستمزدهایی است که دریافت می کنند. به عنوان مثال پارِدِس 2.5 میلیون یورو در ماه درآمد دارد، رقمی که PSG را مجبور می کند برای کاهش بودجه دستمزدهای خود اقدام کند. نزدیک بودن و دوستی با مسی نیز می تواند جدایی پاردس را سخت کند؛ به خصوص که جام جهانی قطر از نوامبر آغاز می شود.

 

کسانی که شانس بیشتری برای ترک پاری سن ژرمن خواهند داشت، عبارتند از کالین داگبا، عبدو دیالو، ادریسا گئیه و کورزاوا. طبق این گزارش، این چهار نفر در صورت رسیدن پیشنهاد جالب، پی اس جی را ترک خواهند کرد. افراد دیگری مانند آندر هررا، جورجینیو وینالدوم، دانیلو پریرا و کیلور ناواس هم شانس جدایی در تابستان را دارند.