به گزارش "ورزش سه" دقایقی قبل با اعلام رسمی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، پایان همکاری این باشگاه با سهراب بختیاری‌زاده اعلام شد تا بعد از نیم‌فصل حضور روی نیمکت آبی‌های اهوازی و حضور در رتبه پنجم لیگ یک با 27 امتیاز، بختیاری‌زاده به کار خود در خوزستان پایان داده و استقلال نیز نیم‌فصل دوم را با سرمربی جدیدی آغاز کند.

 

با توجه به نتایج به‌دست آمده برای استقلال خوزستان، برکناری بختیاری‌زاده عجیب و غیرمنتظره بود؛ به‌واسطه این پایان همکاری با توافق طرفین، به سراغ سرمربی سابق استقلال خوزستان را رفتیم تا علت این قطع همکاری را جویا شویم.

 

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما توضیح داد: هیئت‌مدیره از اول مخالف من بود و الان هم مرا خواستند و این جدایی خواست باشگاه بود؛ هیئت‌مدیره مخالف همکاری بود و این در حالیست که تیمم پنجم است و فاصله زیادی با صدر نداریم. 

 

وی افزود: تا یک هفته پیش لیست بازیکنانی که می‌خواستیم را اعلام کردیم و زمان و مکان اردو نیم‌فصل را هم مشخص کردیم اما حالا هیئت‌مدیره گفته باید 30 امتیاز می‌گرفتیم؛ دیروز باید مس شهربابک را می‌بردیم اما کلی موقعیت از دست دادیم و نشد.

 

با این وصف پایان همکاری بختیاری‌زاده و استقلال خوزستان قطعی بوده و باید دید چه کسی جانشین او در نیم‌فصل دوم می‌شود؛ استقلال خوزستان در اولین بازی نیم‌فصل دوم، 2 اسفند مقابل سایپای تهران در خانه به میدان می‌رود.