رافینیا که مدت‌ها در رادار بارسلونا بود، حالا آرسنال را خواهان خود می‌بیند

رافینیا، وینگر 25 ساله لیدزیونایتد و تیم ملی برزیل یکی از جذاب‌ترین وینگرهای دنیا است و انتظار می‌رود او طی هفته‌های آینده از الندرود خارج شود.

طرفداری | به گزارش تلگراف، آرسنال یکی از باشگاه‌هایی است که قصد دارد برای جذب رافینیا از لیدزیونایتد اقدام کند. بارسلونا مدت‌ها وضعیت رافینیا را پیگیری کرد اما مشکلات مالی کاتالان‌ها باعث می‌شود آن‌ها توان پرداخت درخواست مالی لیدزیونایتد را نداشته باشند و شانس تیم‌های لیگ برتری برای جذب ستاره لیدزیونایتد بیش‌تر است. 

  • هم‌چنین ببینید: شیوه جالب رافینیا برای شکرگزاری پس از بقای لیدز یونایتد در لیگ برتر / عکس

آرسنال امیدوار است در تابستان پیش رو، خط حمله‌اش را تقویت کند و عمق ترکیبش را بزرگ‌تر کند چرا که آن‌ها از فصل آینده باید در لیگ اروپا شرکت کنند. به همین علت، رافینیا یکی از گزینه‌های اصلی توپچی‌ها در فاز تهاجمی است. هنوز تیمی برای خرید رافینیا به لیدزیونایتد پیشنهاد نداده و انتظار می‌رود آرسنال در راه جذب این وینگر برزیلی با باشگاه‌های دیگری وارد رقابت شود. 

رافینیا که می‌تواند در دو سمت خط حمله بازی کند، احتمالا جانشین نیکولا په په خواهد شد که دوران ناامیدکننده‌ای در آرسنال داشت و انتظار می‌رود به زودی استادیوم امارات را ترک کند. گفته می‌شود لیدزیونایتد برای رافینیا، 60 میلیون یورو می‌خواهد.