به گزارش "ورزش سه"، ژانویه 2020 بود که اعلام شد بارسلونا با پرداخت 5 میلیون یورو پدری را از لاس پالماس جذب کرده است؛ رقمی که سپس با یکسری بندها به 20 میلیون یورو افزایش پیدا کرد. پدری عضو تیم جوانان اسپانیا بود و بازیکن ثابت لاس پالماس در دسته دوم فوتبال اسپانیا. بارسا پدری را یک نیم فصل به لاس پالماس قرض داد و سپس او از تابستان 2020 به تیم تحت هدایت رونالد کومان اضافه شد.

 

با شروع فصل، پدری توانست خود را به ترکیب ثابت آبی اناری ها تحمیل کند و اکنون نه تنها یک ستاره بی چون و چرا در بارسلونا محسوب می شود که برای تیم ملی اسپانیا نیز مهره‌ای غیر قابل انکار است. فصل 21-2020 او در بارسا و تیم ملی اسپانیا به اندازه ای بازی کرد که در نهایت باعث مصدومیت او شد و فصل گذشته به همین دلیل ماه ها به دور از میادین ماند. بارسلونا که تجربه خوبی از جذب پدری دارد، حالا به دنبال شکار دیگری از لاس پالماس است.

 

امروز رسانه های اسپانیایی خبر از مذاکرات پیشرفته بارسا با آلبرتو مولیرو، هافبک جوان لاس پالماس دادند. این بازیکن اهل تنه ریف، فصل گذشته در 37 بازی برای لاس پالماس 2060 دقیقه در میدان بود. مولیرو در 24 بازی فیکس بود، سه گل زد و یک پاس گل نیز داد. آاس نوشته است که بارسا و لاس پالماس برای مولیرو به توافق رسیده اند و بازیکن، فصل بعد را قرضی در همین باشگاه توپ خواهد زد. باید دید یک پدری جدید در راه است یا مولیرو شرایطی متفاوت را تجربه خواهد کرد.