سنگربان سابق چلسی از ماندن لوکاکو در این تیم اطمینان دارد.

زمزه‌هایی مبنی بر بازگشت لوکاکو به اینتر شنیده می شود.

طرفداری| به گزارش فوتبال ایتالیا، پیتر چک، سنگربان سابق چلسی که این روزها به عنوان مشاور در این باشگاه فعالیت دارد، در مصاحبه با اسکای اسپورت، از ادامه همکاری روملو لوکاکو با چلسی و تغییر شرایط او در فصل آینده سخن گفت:

من شخصا معتقدم که او فصل فوق العاده ای در پیش خواهد داشت زیرا در ابتدای فصل گذشته دیدیم که او چقدر می‌تواند کارآمد و قوی باشد. متأسفانه مصدومیت طولانی مدتی که او در برابر استون ویلا متحمل شد، روند پیشرفت او را کُند کرد و پس از آن نیز به کووید مبتلا شد. همچنین او در پایان فصل گذشته و زمانی که شرایط بازی را مجددا پیدا کرد، نشان داد که از چه قدرت و توانایی‌هایی برخوردار است. ما در حوالی کریسمس با جمع زیادی از بازیکنان مبتلا به کووید مواجه شدیم که لوکاکو نیز یکی از آن‌ها بود، از این لحاظ ما فصل خاصی را پشت سر گذاشتیم. من اطمینان کامل دارم که او به دوران اوج خود برگشته و فصلی عالی خواهد داشت.

ظاهراً مهاجم 29 ساله بلژیکی تنها یک سال پس از ترک ایتالیا و پیوستن به چلسی با قراردادی به ارزش 115 میلیون یورو، ناامید شده و می‌خواهد استمفوردبریج را ترک کند. فصل گذشته برای این مهاجم که تنها 8 گل در 26 بازی لیگ برتر به ثمر رساند، بسیار سخت بود و اکنون او برای بازگشت به اینتر تلاش می کند.  نراتزوری رویای مثلث هجومی لائوتارو مارتینز، لوکاکو و پائولو دیبالا را در سر می پروراند، اما با توجه به محدودیت های مالی آنها، رسیدن به آن سخت است.