به نظر می‌رسد که ووت وخهورست علاقه‌مند به بازگشت به بوندسلیگا باشد

ووت وخهورست که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته از وولفسبورگ به برنلی پیوست پس از سقوط این باشگاه به چمپیونشیپ، به دنبال رفتن به یک باشگاه دیگر است.

طرفداری | آینتراخت فرانکفورت علاقه‌مند است تا در یک انتقال قرضی ووت وخهورست را از برنلی به خدمت بگیرد. این باشگاه آلمانی در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه نیز به دنبال جذب این بازیکن بود ولی وخهورست در یک انتقال 14 میلیون یورویی از وولفسبورگ به برنلی پیوست. اما حال با سقوط برنلی به چمپیونشیپ، این بازیکن هلندی به دنبال ترک باشگاه در تابستان پیش‌رو است و فرانکفورت یکی از گزینه‌های بالقوه او به حساب می‌آید. گفتنی است قرارداد وخهورست با برنلی تا سال 2025 اعتبار دارد.

  • رسمی؛ ووت وخهورست به برنلی پیوست
  • برنلی به چمپیونشیپ سقوط کرد

با توجه به حضور فرانکفورت در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده، وخهورست می‌تواند قدرت و عمق بیش‌تری به ترکیب این تیم بدهد تا شاگردان گلاسنر در شرایط بهتری به رقابت با دیگر تیم‌ها بپردازند. این مهاجم در فصل گذشته در 20 بازی موفق به ثبت 2 گل و 3 پاس از خود شد اما در نهایت نتوانست مانع از سقوط برنلی شود. وخهورست یکی از بهترین مهاجمان بوندسلیگا در سال‌های گذشته بوده است و در 118 بازی برای وولفسبورگ، 59 گل به ثمر رسانده است.