به گزارش ورزش سه، تیم ملی امارات سه‌شنبه هفته گذشته در مرحله پلی‌آف آسیایی جام جهانی 2022 قطر در استادیوم احمد بن علی دوحه برابر استرالیا قرار گرفت اما با نتیجه 2-1 در این مسابقه شکست خورد تا رویای بازیکنان این تیم برای صعود به رقابت های جام جهانی به این شکل به پایان برسد.

کایو کاندو در دیدار برابر استرالیا در سطح خوبی ظاهر شد و گل تساوی را به ثمر رساند برای دقایقی امید امارات را زنده کرد اما استرالیا در دقایق پایانی بازی گل دوم را وارد دروازه این تیم کرد.

تیم ملی امارات پس از ناکامی در صعود به جام جهانی، سال آینده در رقابت های مهمی حضور خواهد یافت؛ این تیم در جام خلیج فارس که به میزبانی عراق برگزار خواهد شد شرکت می‌کند و پس از آن نیز میزبان مسابقات عرب کاپ خواهد بود. امارات همچنین رقابت های جام ملت های آسیا را در پیش دارد.

در این شرایط کایو در پیامی که از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد نوشت: فرصت راهیابی به پلی‌آف جهانی از دست رفت و ما از اهمیت و سختی رویارویی با این مسئله آگاه هستیم. ما امیدوار بودیم که در مقابل استرالیا به پیروزی برسیم و به پلی آف جهانی راه پیدا کنیم تا هواداران فوتبال امارات را خوشحال کنیم.

این بازیکن با تاکید بر اینکه گروه فعلی بازیکنان امارات شایستگی صعود به جام جهانی را داشتند و این فرصت را دارند که در آینده دستاوردهایی را کسب کنند، گفت: آینده چیز خاصی برای ما خواهد داشت. من همیشه در خدمت تیم ملی امارات، کشوری که دوستش دارم، خواهم بود.

کایو روز گذشته عازم برزیل شد تا تعطیلات تابستانی را سپری کند و در پایان ماه آینده به این کشور بازگردد تا به تمرینات العین برای فصل جدید بپیوندد.