به گزارش "ورزش سه"، اعلام باشگاه نساجی مبنی بر اینکه قصد واگذاری امتیاز تیم به شرکت کاله را ندارد بدین معنی است که رضا حدادیان و ایرلاین وارش هم چنان حامی نساجی در لیگ برتر خواهند بود. با این حال این ایرلاین با با برخی از برندها برای تامین هزینه های نساجی همکاری خواهد کرد. در فصلی که گذشت یک شرکت انرژی‌زا و یک شرکت بیمه اسپانسر باشگاه نساجی بودند و ممکن است این باشگاه برای فصل جدید با شرکت کاله همکاری کند. با توجه به اینکه این تیم قهرمان جام حذفی است و انتظارات از این تیم بیشتر شده، طبیعتا در فصل جدید نیاز به هزینه بیشتری برای بستن یک تیم خوب خواهد داشت. شرکت کاله بعد از قهرمانی تیم نساجی در جام حذفی به اعضای این تیم پاداش نقدی اهدا کرد.

در زمینه انتخاب سرمربی، باشگاه نشستی را با حمید مطهری برگزار کرده است. برخی دیگر از مربیان از جمله غلامرضا عنایتی از سوی اعضای هیات مدیره به باشگاه معرفی شده اند. در بین مربیان معرفی شده چند نام خارجی به چشم می خورد و برخی از سایت ها هم خبر داده اند باشگاه نساجی نسبت به جذب مجتبی حسینی سرمربی موفق تیم پیکان بی میل نیست. به این ها باید اسماعیل اسماعیلی سرمربی بومی را هم اضافه کنیم. این مربی که بعد از جدایی ساکت الهامی هدایت تیم نساجی را برعهده گرفت، در چهار هفته پایانی نتایج خوبی به همراه نساجی در کارنامه خود ثبت کرد. اگر بازی پایانی نساجی مقابل تراکتور برگزار می شد و این تیم سه امتیاز بازی را از آن خود می کرد، اسماعیل اسماعیلی 8 امتیاز از 4 بازی را در کارنامه خود ثبت می کرد که یک کارنامه فوق‌العاده می‌بود. به طور حتم در چنین شرایطی باشگاه نساجی ابقای اسماعیل اسماعیلی را هم مورد بررسی قرار خواهد کرد.

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی باشگاه نساجی این باشگاه امروز و فردا سرمربی جدید را مشخص خواهد کرد تا روند یارگیری این تیم در فصل آتی آغاز شود.