یک خبرگزاری نام الکس نوری را هم وارد لیست گزینه های استقلال کرد

در حالی که هر روز یک نام تازه به لیست بلند بالای گزینه های سرمربیگری استقلال اضافه می شود، امروز خبرگزاری تسنیم الکس نوری را هم وارد این لیست کرد.

به گزارش طرفداری، باشگاه استقلال هنوز برای جذب سرمربی خارجی یک بیانیه رسمی هم منتشر نکرده و در حالی که یک ایجنت بین المللی از طریق یکی از نزدیکان مدیرعامل استقلال مامور استخدام سرمربی خارجی شده و تقریبا همه اهالی فوتبال می دانند سرمربی خارجی استقلال از این کانال جذب خواهد شد، هر روز در گمانه زنی ها نام های تازه ای برای هدایت استقلال مطرح می شود. آخرین نام الکس نوری است.

این مربی ایرانی - آلمانی که هفته گذشته اعلام شد گزینه تراکتور است، حالا برای بار دوم گزینه هدایت استقلال شده است. پیش از این نیز یک بار قرار بود الکس نوری سرمربی استقلال شود اما از آنجایی که نپذیرفت قرارداد ریالی با این باشگاه ببندد، حضورش در استقلال منتفی شد.

امروز خبرگزاری تسنیم ادعا کرد:

مسئولان باشگاه استقلال که این روزها به دنبال بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال استقلال هستند، نام الکساندر نوری سرمربی ایرانی پیشین تیم‌های وردربرمن و هرتابرلین آلمان را به گزینه‌های خود اضافه کردند. طبق گفته مدیران این باشگاه قرار است تا آخر این هفته سرمربی جدید آبی‌پوشان معرفی شود.

تا زمانی که باشگاه استقلال به صورت شفاف اقدامات انجام شده برای جذب سرمربی جدید را با هواداران خود در میان نگذارد، هر روز یک نام جدید به عنوان گزینه هدایت استقلال شنیده خواهد شد.