داروین نونیز شاگرد یورگن کلوپ می‌شود؛ لیورپولی‌ها از انجام این انتقال مطمئن هستند

داروین نونیز، بمب‌افکن 22 ساله بنفیکا را از فصل آینده با پیراهن لیورپول خواهیم دید.

طرفداری | به گزارش پل جویس از تایمز، معامله لیورپول و بنفیکا بر سر انتقال داروین نونیز تکمیل شده و طرفین بر سر مبلغ پایه 64 میلیون پوند، معادل 75 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند. این مهاجم اروگوئه‌ای فردا در آزمایش پزشکی باشگاه لیورپول شرکت می‌کند. نونیز اردوی تیم ملی اروگوئه را ترک کرده و مسافر اسپانیا شده تا برای شرکت در تست پزشکی لیورپول آماده شود. فرایند تکمیل تست‌های پزشکی، می‌تواند تا چهارشنبه به طول بینجامد. 

جولین وارد، مدیر ورزشی لیورپول هم اکنون در پرتغال حضور دارد تا کارهای انتقال داروین نونیز را تمام کند. لیورپول ابتدا 75 میلیون یورو به بنفیکا پرداخت می‌کند. رقم پاداش‌هایی که به بنفیکا اختصاص می‌یابد، می‌تواند به 15 میلیون یورو برسد که 10 میلیون یورو از این رقم، پاداش‌های عملکرد فردی بازیکن است. در واقع انتقال داروین نونیز به آنفیلد، می‌تواند مجموعا 90 میلیون یورو برای قرمزها هزینه داشته باشد. این در حالی است که روی کوستا، رییس بنفیکا مبلغ 80 میلیون یورو به علاوه 20 میلیون یورو پاداش را از لیورپول طلب کرده بود اما با مذاکرات انجام شده، این رقم پایین آمد.

  • بیش‌تر بخوانید: داروین نونیز در آستانه انتقال به لیورپول

توافق شخصی میان نونیز و لیورپول برای امضای قراردادی شش ساله نیز چند روز پیش به دست آمد. فابریتزیو رومانو دیروز خبر داد قرار است نونیز چیزی حدود 13 میلیون یورو در سال دست‌مزد بگیرد و به یکی از پردرآمدترین بازیکنان شاغل در لیورپول تبدیل شود. یورگن کلوپ و ویرجیل فن دایک، نقش مهمی در متقاعد کردن این مهاجم 22 ساله اروگوئه‌ای ایفا کردند و پس از بازی بنفیکا و لیورپول در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با یک‌دیگر گفت‌وگوی مستقیم داشتند. نونیز رفت و برگشت توانست دروازه آلیسون بکر را باز کند اما نتوانست مانع حذف تیمش شود. 

  • بیش‌تر بخوانید: لیورپول با داروین نونیز به توافق شخصی رسید

داروین نونیز که در فصل 21-2020 آقای گل لیگ پرتغال شد، به گران‌قیمت‌ترین خرید تاریخ لیورپول تبدیل می‌شود. ویرجیل فن دایک که در ژانویه 2018 با 85 میلیون یورو از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، الان گران‌ترین خرید تاریخ قرمزها است.