به گزارش "ورزش سه"، با قهرمانی این فصل پاری سن ژرمن در لیگ یک فرانسه، مارکو وراتی، ملی پوش ایتالیایی به اولین بازیکن تاریخ فوتبال فرانسه تبدیل شد که هشت قهرمانی لیگ در دوران حرفه ای خود کسب کرده است. حالا مارکو وراتی در مصاحبه ای تاکید کرد علاقه زیادی به پاری سن ژرمن داشته و این باشگاه همه ابراز برای موفقیت این بازیکن را فراهم کرده است.

مارکو وراتی گفت: "من 10 سال است که در پاری سن ژرمن بازی می کنم و همیشه با تمام توان برای این باشگاه به میدان رفته ام. گاهی اوقات شرایط خوب پیش می رود و برخی اوقات نه، اما من همیشه بهترین عملکرد خود در این باشگاه نشان داده ام. پاری سن ژرمن باشگاهی است که نکات زیادی به من آموخت و همه چیز به من داد و به همین دلیل است که همیشه به این تیم احترام می گذارم. به کار خود در پاریس با شور و اشتیاق فراوان ادامه می‌دهم و همیشه قدردان پاریسن ژرمن خواهم بود.

قهرمانی سال 2013؟ به یاد دارم که جشن قهرمانی در خیابان های پاریس باورنکردنی و فوق العاده بود. مردم اطراف ما انگار دیوانه شده بودند و رفتاری جالب داشتند. من در گذشته هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. این اولین جام قهرمانی من در دوران ورزشی ام بود و اولین ها همیشه برای شما کمی خاص است. شاید آنها لزوما مهم ترین نباشند، برای همیشه در ذهن یک بازیکن نقش خواهند بست."