به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی که امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، پس از خروج ساختمان باشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: لطفا درباره نفرات سوال نکنید. من جلسه خاصی هم نداشتم و فقط برای پیگیری امور باشگاه و نقل و انتقالات به باشگاه آمدم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا از روند نقل و انتقالات رضایت داشته یا خیر گفت: ما خوب شروع کردیم اما باید خوب هم ادامه بدهیم. کارمان تازه شروع شده و شتاب خوبی در نقل و انتقالات داشتیم اما بحث جذب برخی بازیکنان متوقف شده و باید تلاش بیشتری برای جذب نفرات داشته باشیم.

گل‌محمدی در خصوص شرایط دستیارانش توضیح داد: متاسفانه با آقای فنایی و رحیم‌پور قطع همکاری کردیم؛ با شرایطی که به‌وجود آمد خودم هم شرمنده آنها شدم. در مورد ادامه همکاری با بقیه و کارهایی که در پیش داریم باید مقداری جلوتر برویم تا بتوانیم درباره آنها صحبت کنیم.

او در خصوص اسامی که به‌عنوان گزینه‌های خارجی پرسپولیس مطرح می‌شوند و همچنین شرایط احسان پهلوان گفت: گفتم که راجع به نفرات صحبت نکنید. تمام هم و غم ما این است که یک تیم خوب ببندیم و شرایط خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره زمان آغاز اردوی پیش فصل پرسپولیس عنوان کرد: بستگی به برنامه بازی‌ها دارد؛ فکر می‌کنم مسابقات حدود بیستم آغاز می‌شود و ما از 6 هفته قبل تمرینات را آغاز می‌کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا اردو در خارج از کشور برگزار خواهد شد گفت: نه؛ فعلا برنامه‌ای نداشته‌ایم.