لیل قیمت درخواستی خود برای بوتمان را به 36 میلیون پوند افزایش داد. 

لیل درخواستش برای اسون بوتمان، مدافع هلندی را 6 میلیون پوند افزایش داده و از آنجا که نیوکاسل نمی خواهد رقم بیش از حدی برای بازیکنی بپردازد، این انتقال در آستانه منتفی شدن قرار گرفته است.

طرفداری | به گزارش تلگراف، نیوکاسل آماده کناره گیری از رقابت برای جذب اسون بوتمان است زیرا باشگاه لیل نظر خود در مورد پذیرش پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای این مدافع هلندی را تغییر داده و خواستار 36 میلیون پوند شده است.

این تغییر نظر لیل احتمالا باعث می شود که نیوکاسل قبل از فکر کردن به جذب مدافعان دیگر، در چند روز آینده به باشگاه فرانسوی اعلام کند که یا 30 میلیون پوند را می پذیرد و یا اینکه انتقال منتفی می شود. نیوکاسل از تغییر موضع لیل ناراحت است زیرا مدیران این باشگاه انگلیسی با توجه به درخواست 30 میلیون پوندی برای بوتمان در هفته قبل، این انتقال را نهایی شده فرض می کردند. 

  • نیوکاسل به جذب اسون بوتمان نزدیک شد 

از زمان تغییر مالکیت نیوکاسل به صندوق عربستانی، این باشگاه برای جذب نفرات مدنظرش با قیمت های بالای درخواستی باشگاه ها مواجه شده و مدیران آنها مایل نیستند که به باشگاهی پول بیش از حدی پرداخت کنند. در واقع نیوکاسل فقط به شرط پایین آمدن قیمت های درخواستی برای جذب بازیکنان مدنظرش وارد عمل می شود.

بودجه نقل و انتقالات نیوکاسل در تابستان 2022 بین 80 تا 100 میلیون پوند خواهد بود که این رقم از آنچه بسیاری پس از تغییر مالکیت این باشگاه پیش بینی می کردند، بسیار کمتر است. این موضع زاغ ها باعث شده که آنها از جذب بازیکنانی مثل دومنیک کالورت لوین به دلیل درخواست 60 میلیون پوندی اورتون منصرف شوند. همین امر علاوه بر بوتمان، در مورد جک هریسون نیز صدق می کند زیرا نیوکاسل حاضر نیست درخواست 30 میلیون پوندی لیدزیونایتد برای این وینگر انگلیسی را برآورده کند.