وینگر منچستریونایتد صحبت های مربی تیمش را تکذیب کرد.

جسی لینگارد می گوید هیچوقت از باشگاه برای فکر کردن وقت نخواسته و می گوید باشگاه به او اصرار کرده است تا چند روزی استراحت کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، جسی لینگارد، وینگر باشگاه منچستریونایتد در مسابقات فصل جاری فرصت کمی برای حضور در ترکیب تیمش داشته است و به همین خاطر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در تلاش بود تا از جمع شیاطین سرخ جدا شود. با این وجود سران منچستریونایتد با هیچ تیمی برای انتقال او به توافق نرسیدند تا لینگارد در نهایت در الدترافورد ماندنی شود. 

حال این بازیکن از فهرست اولین بازی تیمش بعد از پنجره زمستانی مقابل میدلزبرو در اف ای کاپ کنار گذاشته شده است و رالف رانگنیک سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری پیش از بازی مدعی شد که این اتفاق به درخواست خود لینگارد بوده است و وینگر انگلیسی بعد از پنجره ژانویه از باشگاه چند روز زمان خواسته تا فکر کند. با این وجود لینگارد صحبت های مربی آلمانی تیمش را تکذیب می کند و می گوید کنار گذاشته شدنش از ترکیب ربطی به فکر کردنش ندارد. او در این باره در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

باشگاه به من توصیه کرد تا به خاطر دلایل شخصی چند روزی را استراحت کنم! اما ذهن من کامل مرتب است و همیشه یک بازیکن حرفه ای خواهم بود و هر وقت مرا به زمین مسابقه بفرستند با تمام وجود تلاش خواهم کرد.