به نظر می‌رسد پس از ایوان پریشیچ و فریزر فورستر، ایو بیسوما به سومین خرید اسپرز در این پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شود

ایو بیسوما که مدت‌هاست در رادار باشگاه‌های بزرگ قرار دارد، گویا در این پنجره بالاخره برایتون را به مقصد یکی از آن‌ها ترک کند. از آنجایی که قرارداد این بازیکن 25 ساله با برایتون در سال آینده به اتمام می‌رسد و قصد تمدید آن را ندارد، برایتون قصد دارد برای جلوگیری از خروج رایگان او در همین تابستان بازیکنش را به فروش برساند.

  • علاقه آرسنال به ایو بیسوما

طرفداری | به گزارش گری جیکوب از تایمز، تاتنهام و برایتون برای انتقال ایو بسوما با مبلغ 25 میلیون پوند به توافق رسیدند. اسپرز از پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه گذشته به جذب این هافبک برایتون علاقه نشان داده بود. حال پس از توافق با برایتون، سران تاتنهام مطمئن هستند که مشکلی برای رسیدن به توافق شخصی با خود بازیکن نخواهند داشت. بیسوما این هفته تست‌های پزشکی‌اش را پشت سر خواهد گذاشت. او در اوایل این فصل از ناحیه زانو و هفته گذشته از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود اما به نظر نمی‌رسد که این موارد مشکلی در روند انتقال او به اسپرز ایجاد کنند. 

  • زیاده خواهی برایتون، مانع انتقال ایو بیسوما به استون ویلا

  • بیسوما: عدم انتقال به لیورپول و آرسنال؟ زمانش که برسد، از برایتون جدا می شوم

همچنین ایو بیسوما در ماه اکتبر به اتهام تجاوز جنسی در برایتون دستگیر شده بود و قبل از بازی برای تیم ملی مالی در جام ملت‌های آفریقا آزاد شد. او فعلا منتظر است تا از نتیجه تحقیقات پلیس مطلع شود. در هر حال آرسنال و لیورپول در تابستان گذشته به جذب بیسوما علاقه‌مند بودند و استون ویلا نیز در ژانویه برای جذب او تلاش کرد اما در این راه ناکام ماند و اکنون به نظر می‌رسد علاقه ویلا به بیسوما کاهش یافته باشد

آنتونیو کونته خواهان جذب چهار بازیکن جدید دیگر 

 با پیوستن بیسوما به تاتنهام، آنتونیو کونته همچنان خواهان حداقل چهار خرید دیگر از جمله دو مدافع، یک هافبک خلاق و مهاجم است. کونته علاقه دارد تا این خرید‌ها تا قبل تور باشگاه در کره جنوبی نهایی شوند. همچنین این مربی ایتالیایی خواهان خروج حدود هشت بازیکن از جمله سرخیو رگیلون، امرسون رویال، استیون برخواین، جووانی لو سلسو و تانگوی اندومبله از باشگاه است.