هواداران استقلال نگران آینده این تیم هستند و حق هم دارند نگران باشند اما عده ای از این نگرانی سواستفاده می کنند تا به منافع مالی خودشان برسند!

دلال ها در فضای مجازی بازی عجیبی به راه انداخته اند تا با استفاده از فشار هواداران، گزینه های خود را به استقلال قالب کنند.

به گزارش طرفداری، در حالی که با جدایی فرهاد مجیدی و طولانی شدن روند انتخاب سرمربی استقلال، برخی هواداران مجموعه آبی نگران آینده این تیم هستند، دلال ها در فضای مجازی از این نگرانی سواستفاده کرده اند تا مربیان و بازیکنان مدنظر خود را با بالاترین قیمت ممکن به استقلال تحمیل کنند!

به گفته یکی از مدیران باشگاه استقلال، دلال بازیکنی که آرزو داشته پیراهن استقلال را بپوشد و قبل از همراهی تیم ملی پیغام داده بود آماده عقد قرارداد با استقلال است، در فضای مجازی شایعه کرده یک تیم در امارات این بازیکن را می خواهد و به مدیران باشگاه خبر داده اند فردا هم می خواهد در فضای مجازی این شایعه را پخش کند که این بازیکن پیشنهاد اروپایی دارد تا فشار هواداران را روی باشگاه زیاد کند و استقلال برای جذب این بازیکن مبلغ غیر معقولی بپردازد.

همچنین یکی از فعالان بازار نقل و انتقالات که یک مربی به استقلال معرفی کرده، در فضای مجازی پشت سر هم نام این مربی را برجسته می کند و به دروغ خبر می دهد سپاهان و تراکتور هم خواهان این مربی هستند تا هوادار برای جذب مربی موردنظر این شخص، به باشگاه فشار بیاورد و ما ناچار شویم با یک رقم بالا با این مربی قرارداد ببندیم.

این مدیر تاکید کرد؛

ما باید ظرف چند روز آینده سرمربی جدید را انتخاب و معرفی کنیم و سپس با هماهنگی این مربی و کادرفنی اش بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم. اگر همه چیز در آرامش پیش برود، می توانیم در قرارداد سرمربی بندهایی بگذاریم که در آینده، تداوم همکاری ما به نفع استقلال باشد ولی اگر فشار روی باشگاه زیاد باشد، این احتمال وجود دارد که با شرایطی قرارداد ببندیم که به نفع طرف مقابل و به ضرر استقلال باشد. 

این دقیقا همان چیزی است که دلال ها در چنین شرایطی هواداران استقلال باید مراقب باشند بازی دلال ها به این تیم آسیب نزند.