پل پوگبا پس از شش سال دوباره پیراهن سیاه‌وسفید یوونتوس را به تن می‌کند

تاریخ برای پل پوگبا و یوونتوس تکرار می‌شود؛ این هافبک فرانسوی بازهم در یک انتقال آزاد از منچستریونایتد راهی یوونتوس می‌شود.

طرفداری | در سال 2012، پل پوگبای نوزده ساله که یک استعداد قدرنادیده در منچستریونایتد بود، در انتقالی رایگان به یوونتوس پیوست. این هافبک جوان فرانسوی زیر نظر آنتونیو کونته و مکس الگری، مراحل ترقی را طی کرد و بهترین روزهای فوتبالی‌اش را در پیراهن بیانکونری گذراند. در تابستان 2016، پل پوگبا با انتقالی 105 میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست و به گران‌ترین بازیکن جهان در آن زمان تبدیل شد. اگرچه اوضاع بر وفق مراد پوگبا و شیاطین سرخ پیش نرفت و آن‌ها از همکاری با یک‌دیگر سود نبردند. پس از شش فصل، همکاری نافرجام پوگبا و منچستریونایتد به پایان رسید و این هافبک 29 ساله، بازیکن آزاد شد.

بیش‌تر بخوانید:

  • بازگشت پل پوگبا به یوونتوس چه قدر هزینه دارد؟
  • پل پوگبا: جایی که دوستم داشته باشند، بهترین عملکردم را خواهم داشت
  • دل پیرو: پوگبا باید رهبر یوونتوس باشد

یوونتوس هفته‌هاست برای بازگرداندن پل پوگبا به تورین تلاش می‌کند و حالا موفق شده است. رومئو آگرستی خبر داده پس از چندین نشست میان مدیران یوونتوس و رافائلا پیمنتا، مدیربرنامه‌های پوگبا، توافق نهایی میان یوونتوس و این هافبک بلندقامت برای همکاری دوباره حاصل شده است. پل پوگبای 29 ساله با امضای قراردادی چهار ساله، به یوونتوس برمی‌گردد. قرار است او سالانه 7.5 میلیون یورو دست‌مزد دریافت کند که این رقم همراه با پاداش‌ها به 10 میلیون یورو در سال خواهد رسید. توافق نهایی میان طرفین به دست آمده و بنا به دلایل مالی، یوونتوس در ماه جولای (دو هفته دیگر) رسما همکاری دوباره با پوگبا را اعلام خواهد کرد.